ساختمان موسیقی سونی پیکچرز به جان ویلیامز اهدا شد

جان ویلیامز ، آهنگساز کهنه‌کار فیلم و سریال که به خاطر کارش در حماسه «جنگ ستارگان»، «آرواره‌ها»، «هری پاتر»، «پارک ژوراسیک»، «نجات سرباز رایان» و ده‌ها فیلم شاخص دیگر شناخته می‌شود، یک ساختمان موسیقی از شرکت سونی دریافت کرد.

«سونی پیکچرز اینترتینمنت» در محوطه تاریخی «کالور سیتی» (منطقه سابق استودیوی ام‌جی‌ام MGM)، یک ساختمان موسیقی جهت تشکر از این آهنگساز کهنه‌کار، به او تقدیم کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساختمان موسیقی سونی پیکچرز به جان ویلیامز اهدا شد

این ساختمان که شب گذشته به «جان ویلیامز» اهدا شد، ساختمان موسیقی جان ویلیامز نام گرفت. شرکت «سونی»، از این آهنگساز برنده آکادمی، امی و گرمی، به دلیل کمک‌هایش به دنیای فیلم و موسیقی تجلیل کرد. او با 53 نامزدی جایزه اسکار، پرمخاطب‌ترین فرد در تاریخ آکادمی است و حرفه‌ای پربار داشته که بیش از شش دهه را در برگرفته است.

جان ویلیامز

«جان ویلیامز»، پس از اینکه این جایزه را دریافت کرد، گفت:

اولین‌باری که به این استودیو آمدم، سال 1940 بود که پدرم مرا به اینجا آورد تا صحنه را به من نشان دهد. من تقریباً 9 یا 10 ساله بودم و فکر می‌کردم روزی همه این‌ها مال من می‌شود! بالاخره به وجود آمد. فقط 92 سال طول کشید تا به اینجا برسم! امید و چالش من برای 100 سال آینده این است که کار کنم، موسیقی خوب بسازم و 100 سال آینده را به خوبی سال گذشته بسازم. هیچ کلمه‌ای وجود ندارد که بتوانم بگویم. این فراتر از یک افتخار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آهنگسازی «جان ویلیامز» چیست؟ شما با کدام قطعات او خاطره دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *