تریلر انیمه Ninja Kamui منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه Ninja Kamui منتشر شد که در شبکه «Adult Swim» در ایالات متحده پخش می‌شود و در ادامه به جزئیاتی از تاریخ انتشار آن می‌پردازیم.

Ninja Kamui یک سریال انیمه تلویزیونی ژاپنی است که در فوریه 2024 در برنامه «Toonami» شبکه «Adult Swim» در ایالات متحده پخش خواهد شد. داستان این انیمه درباره «جو هیگان»، یک نینجای بازنشسته است که پس از فرار از خاندانش و پنهان شدن در مناطق روستایی آمریکا، توسط انتقام‌جویانی که برای خیانت او و خانواده‌اش فرستاده شده‌اند، مورد حمله قرار می‌گیرد. پس از این حمله، «جو» به عنوان نینجا کاموی به یاد آورده می‌شود تا انتقام خانواده و دوستان خود را بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Ninja Kamui

ساخت این انیمه در ماه مه 2022 توسط شبکه «Adult Swim» اعلام شد و کارگردانی آن توسط «سانگهو پارک» انجام می‌شود. طراحی شخصیت‌ها توسط «تاکاشی اوکازاکی» انجام شد. در ادامه می‌توانید تریلر Ninja Kamui را مشاهده کنید:

این سریال توسط شرکت‌های «E&H Production» و «Sola Entertainment» تولید می‌شود. در تاریخ 22 ژوئیه 2023 (1 تیر 1402)، در Comic-Con San Diego، Adult Swim یک تریلر تیزر برای این سریال منتشر کرد و اعلام نمود که پخش آن در سال 2024 انجام خواهد شد. در ژانویه 2024، «Adult Swim» اعلام کرد که این سریال در تاریخ 11 فوریه 2024 (22 بهمن 1402) در برنامه «Toonami» به هر دو صورت با دوبله انگلیسی و زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Ninja Kamui چیست؟ آیا منتظر انتشار این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *