تریلر سریال Constellation منتشر شد

استودیوی «اپل تیوی پلاس» (Apple TV+)، چندی پیش از تریلر سریال Constellation ، نخستین سریال علمی تخیلی خود در سال جدید رونمایی کرد.

تریلر Constellation آخرین نمایش علمی تخیلی Apple TV+ را نشان می‌دهد که گویی عناصر علمی تخیلی و ترسناک آن بسیار زیاد است. مدیرعامل سرویس استریم «اپل تیوی پلاس» پس از پخش این تریلر اعلام کرد که این سریال مخصوص کسانی است که از داستان‌های علمی تخیلی لذت می‌برند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Constellation منتشر شد

تریلر سریال صورت فلکی روی شخصیت «نائومی راپس»، تمرکز دارد. در این تریلر، به نظر می‌رسد همه چیز کاملاً درست نیست؛ زیرا او هرچه پیش می‌رود حال و هوای ناراحت‌کننده‌تری به خود می‌گیرد.

سریال Constellation شامل هشت قسمت است که سه قسمت اول آن در روز چهارشنبه، 21 فوریه 2024 (2 اسفند 1402) روی «Apple TV+» خواهند بود. پس از پخش سه قسمت ابتدایی، این سریال تا 27 مارس 2024 (8 فروردین 1403) تمامی قسمت‌هایش را به صورت هفاگی پخش خواهد کرد.

در این سریال، «نائومی راپیس» در نقش «جو»، فضانوردی که پس از یک فاجعه در فضا به زمین بازمی‌گردد را بازی می‌کند. علاوه بر «راپیس»، بازیگرانی همچون «جاناتان بنکس»، «جولیان لومن»، «جیمز دارسی»، «ویلیام کتلت» «باربارا سوکووا» و «داوینا کلمن» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های علمی تخیلی شبکه «Apple TV+» چیست؟ شما کدامیک از سریال‌های این شبکه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *