نتفلیکس تأیید کرد که فصل دوم سریال Squid Game در سال 2024 پخش می‌شود

سریال بازی ماهی مرکب یکی از پرطرفدارترین آثار نتفکلیس است که به تازگی این شبکه تایید کرد که فصل دوم سریال Squid Game در سال 2024 پخش خواهد شد.

به گزارش فیگار و به نقل از «Variety»؛ فصل دوم بازی ماهی مرکب (Squid Game) امسال به نمایش درخواهد آمد. این اعلامیه توسط نتفلیکس (Netflix) منتشر شده و از طریق نامه‌ای به سهامداران این پلتفرم، به انتشار رسید. تماشاگران چند سال است که منتظر هستند تا ببینند چه اتفاقاتی برای «سئونگ گی-هان» (لی جونگ-جه) در ادامه داستان رخ می‌دهد و اخیرا سال انتشار این سریال اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم سریال Squid Game در سال 2024 پخش خواهد شد

این مجموعه بیش از دو سال پیش درشبکه «نتفلکیس» پخش شده بود. این خبر توسط «هوانگ دونگ-هیوک» (Hwang Dong-hyuk) بعد از مدت‌ها اعلام شد؛ اما در حال حاضر استودیو زمان دقیقی برای عرضه دومین فصل سریال بازی ماهی مرکب مشخص نکرده است.

در فصل اول این سریال، «گی-هان» در تلاش برای تامین مخارج زندگی خود بود، اما زمانی که به او فرصت شرکت در یک مسابقه با پول زیاد ارائه می‌شود، گی-هان نقشه می‌کشد تا با این جایزه، زندگی‌ بهتری برای خود و دخترش بسازد. پس از آشنایی با شرکت‌کنندگانی مانند «چو سانگ-وو» (پارک هه-سو) و «کانگ سه-بیوک» (هو-یئون)، متوجه می‌شود که کل مسابقه برای مشاهده این است که مردم چگونه برای پول یکدیگر را به قتل می‌رسانند.

فصل دوم سریال Squid Game

بازی ماهی‌ مرکب یک موفقیت عظیم برای «Netflix» بود و به عنوان پرطرفدارترین عنوان این پلتفرم در زمان انتشار، تقریباً 1.65 میلیارد ساعت در تلویزیون‌های سراسر جهان تماشا شد.

در حالی که «هوانگ دونگ-هیوک» در حال ساخت فصل دوم بود، «نتفلیکس» اقدام به ساخت مسابقه تلویزیونی بر اساس بازی های این سریال کرد. با اینکه این مسابقه با حاشیه های بسیار همراه بود، این مسابقه نیز به عنوان یک موفقیت برای این پلتفرم در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول سریال بازی ماهی مرکب چه بود؟ آیا فصل دوم می‌تواند موفقیت فصل اول را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *