استودیوی Half Mermaid از دو بازی جدید رونمایی کرد

«سم بارلو» (Sam Barlow)، مدیرعامل استودیوی Half Mermaid و خالق بازی Immortality، دو عنوان جدید و ترسناک را برای سال‌های آینده این شرکت معرفی کرد.

مدت کوتاهی پس از ایجاد صفحات Project C و Project D در پلتفرم Steam، در یک مصاحبه با Kinda Funny Games، «سم بارلو» جزئیات بیشتری را درباره این دو پروژه فاش کرده است و به نظر می‌رسد که ما به زودی شاهد توسعه دو بازی ترسناک جدید از این استودیو خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استودیوی Half Mermaid از دو بازی جدید رونمایی کرد

«سم بارلو»، اغلب به خاطر کارهایی مانند کارگردانی و نویسندگی در Her Story، Telling Lies و Immortality شناخته می‌شود. او پیشتر نیز در ساخت Silent Hill Origins برای پلی‌استیشن 2 و Silent Hill: Shattered Memories برای Wii و پلی‌استیشن 2 نقش داشته است.

«سم بارلو» درباره پروژه C می‌گوید:

این محصول از عنوان Immortality الهام گرفته شده و برخی از تکنولوژی‌های آن را دربرگیرفته؛ اما با یک راهبرد جالب در حال توسعه است. این یک پروژه علمی تخیلی و ترسناک محسوب می‌شود که فرضیه‌ای بسیار جذاب دارد. پروژه C ممکن است مشتمل بر کوچک‌ترین مکانیک‌ها باشد که در یک محیط غیرخطی با آن‌ها روبرو می‌شویم. این بازی مشابه یک جعبه پازل کوچک و جذاب عمل می‌کند.

استودیوی Half Mermaid

بازی Immortality که در تاریخ 30 آگوست 2022 (8 شهریور 1401) منتشر شد، به عنوان یک سه‌گانه سینمایی-تعاملی معرفی شد که داستان بازیگر ناپدید شده به نام «ماریسا مارسل» (Marissa Marcel) را روایت می‌کند. اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد بازی های Project C و Project D مشخص نشده؛ اما با توجه به تجربه «بارلو» در ساخت بازی‌های ترسناک، انتظار می‌رود که این پروژه‌ها نیز توانمندی‌ها و داستان جذابی را به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استودیوی Half Mermaid چیست؟ شما کدامیک از بازی‌های زیر را انجام داده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *