تاریخ اکران فیلم Miller’s Girl مشخص شد + تریلر

در فیلم دختر میلر با بازی جنا اورتگا و مارتین فریمن، داستان بر رابطه یک معلم و دانش‌آموزش تمرکز دارد و اخیراً تاریخ اکران فیلم Miller’s Girl مشخص شد.

پس از اینکه فیلمنامه نویس «جید بارتلت» در سال 2016 در فهرست سیاه (Black List) قرار گرفت، در جشنواره فیلم بین‌المللی پالم اسپرینگ 2024 (PSIFF)، فیلم دختر میلر به نمایش گذاشته شد. فهرست سیاه هر سال صدها فیلم پخش‌نشده را بررسی خواهد کرد تا محبوبترین عناوین را پیدا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم Miller’s Girl اعلام شد

چهار فیلم از 400 فیلمنامه که در فهرست سیاه بودند، جایزه اسکار دریافت کردند؛ این فیلم‌ها شامل نقطه نور، میلیونر بی‌خانمان، آرگو و سخنان پادشاه هستند. وقتی شرکت «Point Grey Pictures» که توسط «ست روگن» و «اوان گولدبرگ» تأسیس شده، فیلمنامه «بارتلت» را خریداری کرد، واضح بود که فیلم Miller’s Girl موفق نخواهد شد.

در کنار «جنا اورتگا» و «مارتین فریمن»، بازیگرانی همچون «گیدئون ادلون»، «بشیر صلاح‌الدین»، «داگمارا دومینچیک» و «کریستین آدامز» به ایفای نقش خواهند پرداخت. «جنا اورتگا»، نزدیک به یک دهه پیش، نخستین فیلم خود را به عنوان یک بازیگر کودک انجام داد و از آن زمان تاکنون، چندین نقش به یاد ماندنی از جمله «ونزدی آدامز» را ایفا کرده است.

حالا استودیوی «لاینزگیت» با انتشار تریلر فیلم سینمایی Miller’s Girl اعلام کرد که می‌خواهد از پتانسیل‌های این بازیگر جوان، به نحو احسنت استفاده کند. این شرکت «لاینزگیت» حقوق انتشار دختر میلر را خریداری کرده و این فیلم امروز در تاریخ 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1402) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Miller’s Girl چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *