فیلمبرداری فیلم فرانکشتاین گیرمو دل تورو به‌زودی آغاز خواهد شد

به گزارش نشریه کلایدر، «میا گاث»، «اسکار آیزاک»، «چارلز دنس»، «کریستوف والتز» برای فیلمبرداری فیلم فرانکشتاین گیرمو دل تورو به تورنتو رفته‌اند تا مراحل اولیه تولید را آغاز کنند.

شب گذشته اعلام شد که بازیگران فیلم دکتر فرانکنشتاین گیرمو دل تورو، به محل فیلمبرداری این اثر رفته‌اند تا مراحل اولیه آن آغاز شود. انتظار می‌رود که اواخر سال 2025، فیلم جدید فرانکشتاین اکران شود و پس از آن در نتفلیکس قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم فرانکشتاین گیرمو دل تورو به‌زودی آغاز خواهد شد

انتظار می‌رود فیلم سینمایی فرانکشتاین ، داستان رمان «مری شلی» را دنبال کند که مضامین و فضای کلی آن مطمئناً با کارگردان و فیلم‌هایش همخوانی دارد. تمامی فیلم‌های دل تورو، سبک خاص خود را دارند و او بدون شک این کار را با این فیلم نیز انجام خواهد داد. این فیلم، داستان کلاسیک دکتر «ویکتور فرانکنشتاین» را دنبال می‌کند که زندگی یک هیولا را به وجود می‌آرود.

فیلم فرانکشتاین

«گیرمو دل تورو»، با اقتباس از داستان فرانکشتاین، نشان می‌دهد که او به دوران گوتیک بازمی‌گردد و از آثار تاریخی این دوره الهام می‌گیرد. با اختصاص بودجه‌های قابل توجه، او قصد دارد تا این اثر را بازسازی کرده و به یک تجربه سینمایی جدید و جذاب تبدیل کند.

به طور کلی، با ساخت اینگونه فیلم‌ها، هالیوود نه تنها به حفظ و بازسازی ثروت‌های فرهنگی تاریخی پرداخته، بلکه نشان داده که توانایی دارد با ترکیب هنر و تکنولوژی به تولید اثاری تازه و جذاب در دنیای سینما بپردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم فرانکشتاین و کارگردانی گیرمو دل تورو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *