تریلر سریال The Gentlemen منتشر شد

صبح امروز، سرویس استریم نتفلیکس، تریلر سریال The Gentlemen را منتشر کرده که در آن «تئو جیمز»، نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی را بازی می‌کند.

سریال جنتلمن، جدیدترین اثر ساخته شده از سرویس آنلاین نتفلیکس است که بر اساس فیلمی به همین نام ساخته «گای ریچی» ساخته خواهد شد. در فیلم اصلی، «متیو مک‌کانهی» و «چارلی هونام» نقش‌آفرینی می‌کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال The Gentlemen

«تئو جیمز»، بازیگری که اخیراً در فصل دوم سریال The White Lotus برای شبکه HBO نقش‌آفرینی کرده، نقش شخصیت اصلی داستان را در سریال جنتلمن بازی خواهد کرد. علاوه بر او، «کایا اسکودلاریو»، «جولی ریچاردسون»، «وینی جونز»، «دنیل اینگز» و «جیانکارلو اسپوزیتو» نیز از جمله بازیگران دیگری هستند که در این سریال حضور دارند.

«گای ریچی»، فیلمساز برجسته هالییود، تاکنون آثار سینمایی جذاب و موفقی مانند Snatch ،The Man from U.N.C.L.E ،Sherlock Holmes و فیلم جذاب The Covenant را ساخته است. او قبلاً مسئولیت ساخت فیلم جنتلمن محصول سال 2019 را برعهده داشته بود و حالا این سریال جدید براساس همان فیلم ساخته شد. این اثر یکی از سریال‌های پرانتظار سرویس آنلاین نتفلیکس بوده و پخش آن در ماه مارس قرار دارد؛ اما هنوز تاریخ دقیق آن تعیین نشده است.

همراه با بازیگران اصلی که بسیاری از آن‌ها حتی برای یک لحظه در تریلر The Gentlemen حضور داشتند، «ری وینستون» (از فیلم The Departed) نقش بابی گلس را ایفا خواهد کرد. «کرسول» در نقش تامی، «هری گودوینز» در نقش جک، «مکس بیزلی» در نقش هنری کالینز، «پیرس کویگلی» در نقش «انجیل جان»، «جاسمین بلک‌بورو» در نقش «چارلی هورنیمن» و «روبی سیر» در نقش «گابریل» حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی این سریال و تریلر سریال جنتلمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *