تریلر فصل سوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch منتشر شد

چندی پیش، تریلر فصل سوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch که به تازگی اعلام شده فصل آخر این مجموعه سریالی است به انتشار رسید.

این فصل، با شخصیت «آساج ونترس» باز می‌شود و تریلر جدیدی نیز به تازگی منتشر شده که در آن شاهد بازگشت این شخصیت به داستان هستیم. سومین فصل این انیمیشن دارای 15 قسمت خواهد بود و داستان آن به پایان خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل سوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch منتشر شد

پوستر منتشر شده نیز تصویری از این فصل را نشان می‌دهد و در آن گروه با چالش‌های جدید و تهدیدات مختلفی که از همه جهات به آن‌ها می‌آید، مواجه خواهد شد. این گروه به دنبال پیدا کردن متحدان غیرمنتظره، آغاز مأموریت‌های خطرناک و استفاده از آموخته‌های خود برای مقاومت در برابر امپراتوری است.

تریلر فصل 3 جنگ ستارگان بد بچ نشان داد که پخش این سریال در تاریخ 21 فوریه سال 2024 (2 اسفند 1402) با سه قسمت ابتدایی آغاز می‌شود و سپس بقیه قسمت‌ها هر هفته یک بار به تأخیر می‌افتند.

سومین فصل از انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: بد بچ، با داشتن 15 قسمت، به پایان داستان محبوب و جذاب این فرنچایز بزرگ خواهد رسید. در این فصل، گروه با محدودیت‌های خود سعی می‌کنند تا بار دیگر در کنار «اومگا» که در داخل آزمایشگاهی علمی دورافتاده از امپراتوری با چالش‌های متفاوتی مواجه است، قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *