جیلین اندرسون به فیلم Tron 3 پیوست

شب گذشته، ددلاین گزارش داد که «جیلین اندرسون»، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، پس از توافق با شرکت «والت دیزنی» به جمع بازیگران فیلم Tron 3 پیوسته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ترون 3 ، به تازگی آغاز شده و این خبر جدید نشان می‌دهد که «جیلین اندرسون»، بازیگر محبوب سریال هانیبال، در فیلم جدید این مجموعه حضور خواهد داشت. تاکنون اطلاعات دقیقی از نقش این بازیگر منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که او نقش مهمی را در این فیلم ایفا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیلین اندرسون به فیلم Tron 3 پیوست

«جیلین اندرسون» با بازی در سریال‌های معروفی همچون هانیبال و تاج و تخت و همچنین فیلم‌هایی همچون چشم‌های آبی محو، به شهرت رسیده است. اعضای دیگر تیم بازیگری فیلم Tron Ares شامل «جرد لتو»، «ایوان پیترز»، «گرتا لی»، «کامرون مانهن»، «سارا دژاردین» و «جودی ترنر اسمیت» می‌شوند. همچنین، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد بازیگرانی همچون «جف بریجز»، «گرت هدلند» و «اولیویا وایلد» نیز به بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

فیلم Tron 3

«یواخیم رانینگ»، به عنوان کارگردان این فیلم فعالیت دارد و «جسی ویگتاو» نویسنده این سری است که به‌نظر می‌رسد آخرین پیش‌نویس فیلمنامه را نوشته باشد. تاریخ اکران رسمی برای فیلم Tron: Ares هنوز اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که تا چند ماه آینده، خبر رسمی آن را بشنویم. داستان فیلم سینمایی Tron 3 ، روی شخصیت «آرس»، یک برنامه کامپیوتری که از دنیای دیجیتال به دنیای انسان‌ها می‌آید، متمرکز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری جیلین اندرسون و مجموعه فیلم‌های Tron چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *