شایعه: نام بازی Death Stranding 2 لو رفت

ظاهراً نام کامل بازی Death Stranding 2 به‌صورت رسمی فاش شد. به گفته «billbil-kun»، نام این بازی Death Stranding 2 – On The Beach خواهد بود.

«billbil-kun»، یکی از منابع نزدیک به «هیدئو کوجیما»، به‌ طرفداران این خبر خوب را داد که بازی Death Stranding 2 – On The Beach به‌زودی و طی 15 روز آینده، نمایش جدیدی خواهد داشت که احتمالاً عنوان نهایی آن را مشخص می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عنوان بازی Death Stranding 2 فاش شد

طرفداران «هیدئو کوجیما» (Kojima Hideo)، در حال حاضر منتظر اطلاعات جدیدی از بازی دث استرندینگ 2 هستند. اگر این گزارشات صحیح باشند، این عنوان که برای اولین‌بار در مراسم «گیم اواردز» (2022 Game Awards) رونمایی شد، در رویداد PlayStation State of Play آینده معرفی می‌شود.

در اولین تریلر این بازی که توسط سونی برای PS5 منتشر می‌شود، «لئا سیدو» (Léa Seydoux) در نقش «Fragile» حضور دارد و شخصیت‌هایی مانند «سم پورتر بریجز» (نورمن ریدس) و «هیگز» (تروی بیکر) نیز تایید شدند.

شایعه: نام بازی Death Stranding 2 لو رفت

سونی در سال 2019 بازی Death Stranding را برای PS4، سال 2020 برای PC و در سال 2021، نسخه Director’s Cut را برای PS5 منتشر کرد. نسخه کامپیوتر این بازی، یک سال پس عرضه برای کنسول PS5 به انتشار رسید. به گفته «Kojima Productions»، نسخه ابتدایی این اثر، تاکنون توسط 16 میلیون نفر در تمام پلتفرم‌ها، از جمله سرویس‌های اشتراکی مانند PlayStation Plus و Xbox Game Pass بازی شده و همچنان ره به افزایش است.

بیشتر بخوانید:

آیا شما بازی Death Stranding را بازی کرده اید؟به نظر شما چه تغییراتی در نسخه جدید اعمال خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *