کلیپ تازه منتشر شده از فیلم Wish me luck

به تازگی، کلیپی از تمرینات رزمی باب ادنکرک برای فیلم Wish Me Luck منتشر شده و بزودی شاهد دیدن این فیلم کوتاه در هفته آینده هستیم.

بسیاری از ما، برای مدت زمان طولانی، باب ادنکیرک را به عنوان وکیلی با گفتار ظریف و اخلاقی زیرک، «سال گودمن»، در سریال‌های بریکینگ بد و بهتره با سال تماس بگیری می‌شناختیم؛ اما در سال 2021، او سطح کار خود را بالا برد و ثابت کرد که او تنها یک کمدین نیست بلکه می‌تواند در فیلم‌های اکشن نیز بدرخشد. او با هنرنمایی در فیلم هیچ‌کس (Nobody) به کارگردانی «ایلیا نایشولر» توانست نظر بینندگان را به خود تغییر دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمرینات باب ادنکیرک برای فیلم Wish Me Luck

«باب اودنکرک»، تمرینات سخت و فشرده‌ای برای فیلم هیچ‌کس انجام داد و از تمرین‌های او برای فیلم کوتاه «Wish me luck» استفاده کردند. «دنیل برنهاردت» (Daniel bernhardt) که به دلیل حضورش در فیلم‌های اکشنی مانند «جان ویک» شناخته شده بود، «اودنکرک» را آموزش داد و او را برای ایفای نقش در فیلم «هیچ‌کس» آماده کرد.

«اودنکرک» نقش یک پدر را بازی می‌کند که به خانه او حمله شده و این عمر باعث خشمگین شدن او می‌شود. این بازیگر برای آماده شدن در فیلم هیچ‌کس (Nobody)، تصمیم گرفتند در حین تمرین یک فیلم کوتاه بسازنند تا ببینند آیا مهارت‌های مورد نیاز برای فیلم اصلی را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این بازیگر چیست؟ آیا از دیدن فیلم‌های اکشن با حضور او لذت میبرید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *