فرل ویلیامز در حال ساخت یک انیمیشن لگو بیوگرافی است

فرل ویلیامز یکی از موسیقیدانان و تهیه کنندگان معروف است و به تازگی اعلام کرد که یک انیمیشن لگو بر اساس بیوگرافی‌اش ساخته خواهد شد.

این موسیقیدان و تهیه‌کننده معروف اعلام کرد که با همکاری گروه لگو، کارگردان «مورگان نویل» و «Focus Features»، یک فیلم انیمیشنی به نام Piece by Piece درباره زندگی‌اش در حال ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن لگو بیوگرافی فرل ویلیامز

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، «فارل»، علاقه‌مند به ساخت یک فیلم درباره زندگی‌اش نبود و تصمیم گرفت داستان خود را به گونه‌ای روایت کند که تخیل مخاطبان آزاد شود. این انیمیشن از دیدگاه منحصر به فرد او ساخته می‌شود و ژانرها و انتظارات را نقض می‌کند تا مخاطبان را به دنیای لگو ببرد، جایی که هر چیزی ممکن است.

«پیتر کوجاوسکی»، رئیس «Focus Features»، در یک بیانیه اعلام کرد:

«فارل ویلیامز» یک راه‌گشای واقعی است که تأثیراتش در موسیقی، هنر و مد به طور مداوم فرهنگ جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرل ویلیامز

کارگردان «مورگان نویل» گفت:

“پنج سال پیش، «فارل ویلیامز» به من پیشنهاد داد با ایده‌اش به او کمک کنم تا داستان زندگی‌اش را از طریق انیمیشن لگو بسازد. این یکی از آن لحظات نادر بود که در یک ثانیه فهمیدم که می‌خواهم در این پروژه شرکت کنم. از شرکت‌های همکار در «Focus Features» و گروه لگو برای همکاری در مأموریت دیوانه‌وار ما سپاسگزارم. ما یک تیم باورنکردنی از همکاران خلاق جلب کردیم تا یک نوع جدید از آثار هنری را بسازیم. نمی‌توانم منتظر باشم که مردم آن را ببینند.

این فیلم در تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن بیوگرافی فرل ویلیامز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *