تریلر رسمی فیلم Sleeping Dogs با بازی راسل کرو منتشر شد

تریلر فیلم Sleeping Dogs با بازی «راسل کرو» که به تازگی منتشر شده، در آن بخش‌هایی از داستان این فیلم جنایی را به مخاطبان دنیای سینما نشان می‌هد.

تریلر فیلم سگ های خفته نشان می‌دهد که این اثر سینمایی، هیچ ارتباطی با بازی Sleeping Dogs که در سال 2012 منتشر شده بود ندارد، با اینکه نام‌های شباهت دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Sleeping Dogs

«راسل کرو»، در این فیلم نقش «روی فریمن»، یک بازرس بازنشسته را ایفا می‌کند که آلزایمر دارد و با از دست دادن حافظه خود، تحت درمان پیشرفته قرار می‌گیرد. وقتی یک زندانی محکوم به اعدام که ده سال پیش توسط «فریمن» به دلیل قتل وحشیانه دستگیر شده بود بی‌گناهی خود را اعلام می‌کند، مجبور می‌شود با وجود چنین مشکلاتی اقدام جلوی این موضوع را بگیرد.

«فریمن»، با همکاری شریک سابق خود، به دنبال حل این پرونده و روشن کردن حقایق آن می‌گردد. این اقدام، منجر به آشکار شدن اسرار پیچیده‌ای می‌شود و «فریمن» را مجبور می‌سازد تا با اکتشافات ترسناکی روبرو شود.

 

علاوه‌بر «راسل کرو»، بازیگرانی مانند «کارن گیلان»، «مارتون چوکاش»، «توماس ام. رایت»، «هری گرینوود» و «تامی فلاناگان» نیز در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. فیلمنامه این اثر، بر اساس رمان The Book of Mirrors نوشته «یوگن او. چیروویچی» نوشته شده. «آدام کوپر» وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و «مارک فاسانو»، «پویا شهبازیان» و «بیل کولاژ» نیز از تهیه‌کنندگان آن محسوب می‌شوند. فیلم جنایی «Sleeping Dogs» در تاریخ 22 مارس (3 فروردین 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم Sleeping dogs چیست؟ آیا شما هم از طرفداران فیلم جنایی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *