بازیگران فیلم Nuremberg معرفی شدند

«جیمز وندربیلت» کارگردان و نویسنده فیلم Nuremberg (نورنبرگ) از طریق اضافه کردن بازیگران جدید، داستان و زوایای دیگر فیلم را تغییر داد.

چندی پیش، اعلام شد که «جیمز وندربیلت»، بازیگران فیلم نورنبرگ را که توسط «راسل کرو»، «رامی ملک» و «مایکل شانون» به تصویر کشیده شده، تکمیل کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم Nuremberg

افراد جدیدی که به لیست بازیگران اضافه شده‌اند، در فیلمی که تولید آن در ماه فوریه و در کشور مجارستان آغاز خواهد شد، حضور خواهند داشت. این بازیگران جدید شامل افرادی همچون «ریچارد ای. گرانت»، «لئو وودال»، «جان اسلاتری»، «لیدیا پکهام»، «رن اشمیت»، «لوته وربک» و «آندریاس پیچمان» می‌شوند.

این فیلم که توسط شرکت Bluestone Entertainment و Walden Media تولید شده، داستان آن پس از جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و داستان محاکمه‌های مشابهی را که توسط متفقین علیه رژیم نازی برگزار می‌شد را روایت می‌کند. «وندربیلت» فیلمنامه فیلم سنمایی نورنبرگ را براساس کتاب نازی و روان‌پزشک اثر «جک الهای» نوشته است.

فیلم Nuremberg
«گرانت» نقش «دیوید ماکسول-فایف»، وکیل دادگستری بریتانیایی را بازی می‌کند که در کنار قاضی «رابرت جکسون» (شانون)، دادستان ارشد دادگاه نورنبرگ مشغول به کار است. «وودال» نقش گروهبان را بر عهده دارد. «هووی تریست» نیز مترجم اصلی رهبر حزب نازی، «هرمان گورینگ» (کرو) و روان‌پزشک آمریکایی «داگلاس کلی» (رمی مالک) نیز در این فیلم حضور دارند.

«اسلاتری» نقش سرهنگ «برتون سی اندروس»، فرمانده زندان نورنبرگ را بازی می‌کند و «پکهام» نیز نقش یک روزنامه‌نگار جوان را بازی خواهد کرد که محاکمه‌های نورنبرگ را پوشش می‌دهد. «اشمیت» شخصیت «السی» را به تصویر می‌کشد که دست‌راست قاضی رابرت جکسونا است. همچنین «وربیک» نقش همسر «هرمان گورینگ»، را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما حضور این بازیگران در فیلم سینمایی نورنبرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *