نخستین پوستر فیلم Beetlejuice 2 منتشر شد

شرکت «برادران وانر» به تازگی عنوان رسمی فیلم Beetlejuice 2 را اعلام کرده است، با عنوانی که به دلیل زیبایی آن، دوبار نامش را تکرار کردند.

عنوان این فیلم در رسانه‌های اجتماعی کمپانی «برادران وارنر» و صفحه اختصاصی فیلم اعلام شد. فیلم بیتل‌جوس 2 در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) منتشر خواهد شد. در ابتدا بسیاری فکر می‌کردند که این فیلم به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان هالیوود، تاخیر زیادی خواهد داشت، اما پس از اتمام اعتصابات، مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسید و تاریخ اکران توسط «تیم برتون» اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر رسمی فیلم Beetlejuice 2 به انتشار رسید

پوستر فیلم بیتل‌جوس 2 دو دست را نشان می‌دهد که یک برگه بسیار بلند را که روی آن تاریخ انتشار فیلم و جمله “انتظار تقریباً به پایان رسیده” نوشته شده را نگه می‌دارد. این یک اشاره مستقیم از اتاق انتظار دنیای پس از مرگ است که روح‌ها در آنجا می‌آیند و شماره می‌گیرند. در پایان فیلم اصلی، بیتل جوس شماره‌ای می‌گیرد که تعداد رقم‌ها به طرزی کمدی بلند هستند و باید منتظر رسیدن نوبت خود باشد.

Beetlejuice 2

قسمت اول فیلم بیتل‌جوس در سال 1988 توسط «برتون»، توانست فروش 75 میلیون دلاری در داخل کشور داشته باشد که همین موضوع باعث به‌وجود آمدن همکاری‌های خلاقانه بین او و «مایکل کیتون» باشد و فیلم‌هایی نظیر batman و Batman Returns بوجود بیاید.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice بازگشته تا دوباره «کیتون» را با بازیگران اصلی فیلم شامل «وینونا رایدر» و «کاترین اوهارا» دور هم جمع کند. در این فیلم نیز بازیگرانی همچون «جنا اورتگا»، «ویلم دفو»، «مونیکا بلوچی» و «جاستین ترو» ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «تیم برتون» چیست؟ آیا منتظر دیدن فیلم Beetlejuice 2 هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: DEADLINE


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *