تریلر جدیدی از فیلم Back to Black منتشر شد

تریلر فیلم Back to Black که فیلمی جدید در ژانر بیوگرافی است و داستان زندگی «امی واینهاوس» با بازی «ماریسا آبلا» را بازگو می‌کند، منتشر شد.

فیلم Back to Black یک فیلم بیوگرافی جدید است که زندگی «امی واینهاوس» را بازگو می‌کند. این فیلم که توسط «سم تیلور جانسن»، کارگردانی می‌شود و تهیه‌کننده‌های آن «نیکی کنتیش بارنز»، «ران هالپرن» و «جو نفتالین» هستند، توسط «مت گرین هاگ» با بازی «ماریسا آبلا» در نقش «امی واینهاوس» همراهی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Back to Black منتشر شد

طبق گفته «لاگ لاین» فیلم Back to Black نگاهی اجمالی از «امی واینهاوس» را نشان می‌دهد که قبلاً هرگز دیده نشده و به شهرت اولیه این هنرمند و انتشار آلبوم استودیویی پیشگامانه‌ی او با همین نام، اشاره دارد. گفته می‌شود که این فیلم یک نوع نگاه جدید به زنی که پشت این پدیده قرار دارد و رابطه‌ای که الهام‌بخش یکی از افسانه‌ای‌ترین آلبوم‌های تمام دوران بوده است.

«ماریسا آبلا» که نقش «امی واینهاوس» را باید در این فیلم بازی کند، هنگامی آهنگ تریلر فیلم امی وایناهاوس آغاز می‌شود، می‌گوید:

من آهنگ و موسیقی نمی‌سازم تا معروف شوم، بلکه این کار را می‌کنم چون نمی‌دانم اگر چنین کاری نکنم، چه کار برای انجام دادن دارم.

«جک اوکانل» در کنار «ماریسا آبلا»، نقش همسر «امی واینهاوس»، «بلیک فیلدر سیویل» را بازی می‌کند. همچنین، «ادی مارسان» در نقش پدر، «میچ واینهاوس» و «جولیت کوان» در نقش مادر این هنرمند ایفای نقش می‌کنند. «لسلی منویل» نیز نقش مادربزرگ او، «سینتیا واینهاوس» را بازی می‌کند.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر فیلم Back to Black را مشاهده کنید:

 


در ادامه می‌توانید اولین تریلر Back to Black را مشاهده کنید:

Back to Black اولین فیلم بیوگرافی در مورد «امی واینهاوس» است که محبوب‌ترین آهنگ‌های او، شامل عناوینی مانند Valerie ،Back to Black و Rehab را به نمایش می‌گذارد. پس از مرگ این خواننده در سال 2011 در سن 27 سالگی بر اثر مسمومیت با الکل، مستندهای متعددی در مورد زندگی و میراث او منتشر شد؛ از جمله این مستندها می‌توان به مستند امی واینهاوس برنده اسکار در سال 2015 برای بهترین فیلم مستند، اشاره کرد.

این فیلم بیوگرافی، اولین‌بار در سال 2018 اعلام شد و از طرف گروه موسیقی جهانی و انتشارات موسیقی سونی، پشتیبانی دریافت کرد. تریلر فیلم بازگشت به تاریکی مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ 10 می 2024 (25 اردیبهشت 1403) از طریق Focus Features در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم Back to Black چیست؟ آیا فیلم خوبی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *