لوگوی جدید فیلم Deadpool 3 لو رفت

به تازگی لوگوی جدید فیلم Deadpool 3 روی کلاه «کوین فایگی» (Kevin Feige)، مدیر استودیو «مارول» در مراسم Saturn Awards دیده شد.

«کوین فایگی»، رئیس استودیوی «مارول»، اخیراً در مراسم Saturn Awards با یک کلاه ویژه حاوی لوگوی جدید فیلم Deadpool 3 حاضر شد. این لوگو، ترکیبی از صورت شخصیت «ددپول» و «ولورین» است و همینطور پشت کلاه نوشته Deadpool 3 Cast & Crew ’24 دیده می‌شود که نشانه شروع فعالیت‌های تبلیغاتی برای فیلم بوده و احتمالاً اشاره‌ای به نام رسمی فیلم نیز است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لوگو جدید فیلم Deadpool 3

بعد از اتمام فرایند تولید و فیلم‌برداری، مشخصات اولیه از فیلم Deadpool 3، از جمله لوگو و تصاویر تبلیغاتی، منتشر شد. این نماد جدید، همچنین نشان از نزدیک شدن به انتشار اطلاعات بیشتر درباره فیلم است. از آنجایی که «کوین فایگی» به‌عنوان رئیس استودیوی «مارول»، نماینده اصلی از سوی شرکت است، حضور او با این کلاه، اهمیت و توجه وی نسبت به پروژه‌ای چندساله مانند Deadpool 3 را نشان می‌دهد.

فیلم Deadpool 3
کلاه کوین فایگی با لوگو فیلم ددپول 3

با توجه به فعالیت‌های تبلیغاتی اخیر، انتظار می‌رود که تریلر اولیه فیلم Deadpool 3 به زودی منتشر شود. با پخش تریلر، جزئیات بیشتری از داستان، شخصیت‌ها و جذابیت‌های فیلم برای طرفداران آشکار خواهد شد. فیلم ددپول 3 توسط «شان لوی» کارگردانی می‌شود و در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (6 تیر 1402) اکران خواهد شد.

فیلمنامه این اثر توسط «رت ریس»، «پال ورنیک»، و «زب ولز» نوشته شده و بازیگرانی نظیر «رایان رینولدز»، «هیو جکمن»، «مورنا باکارین»، «استفان کاپیچیچ»، «برایانا هیلدبرند»، «کوتسونا شیئوری»، «راب دلینی»، «کاران سونی»، «لزلی اوگامس»، «جنیفر گارنر» و «متیو مک‌فادین» نیز در این فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درباره قسمت سوم فیلم ددپول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *