معرفی انیمیشن رویاشهر + تریلر

انیمیشن رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی، دومین اثری است که از طرف خالقان انیمیشن بنیامین تولید شده و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

انیمیشن سینمایی رویاشهر توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران ساخته شده و در چهل و دومین جشنواره فجر به نمایش در خواهد آمد. رویاشهر که در طول سه سال ساخته شده، داستانی ماجراجویانه دارد و مخصوص کودکان و نوجوانان است. در ادامه، قصد داریم بیشتر با داستان و عوامل انیمیشن رویاشهر آشنا شویم و به سوابق و رزومه کارگردان این انیمیشن نیز نگاهی بیندازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


داستان و هنرپیشگان انیمیشن رویاشهر

رویاشهر داستان پسری جوان به نام «آرات» را روایت می‌کند که آرزو دارد قهرمان شهر خود که «رویاشهر» نام دارد، شود. قهرمانان این انیمیشن دارای ویژگی‌های بومی هستند و فضای آن با نگاهی به آینده و در قالبی شاد و کودکانه، بر ارزش‌ها و اصول مهم جامعه ایرانی تأکید می‌کند.

سرپرستی گویندگان این انیمیشن را «امیرهوشنگ زند» به عهده دارد. وی مدیر دوبلاژ، مترجم و دوبلوری است که در سال 1332 متولد شد. فعالیت «امیرهوشنگ زند» در زمینه دوبلاژ با فیلم نقاب آهنین در سال 1340 آغاز گردید.

انیمیشن رویاشهر

او در انیمیشن پسر دریا که نخستین انیمیشن دوبله شده ایرانی به شمار می‌رود، حضور درخشانی داشت. همچنین، «امیرهوشنگ زند» در انیمیشن‌های فوتبالیست‌ها، ماجراهای تن تن و فیلم‌هایی مانند ماتریکس، مرد عنکبوتی، من سم هستم و ماموریت غیرممکن نیز حضور داشته است.

تهیه کنندگی این انیمیشن را «مصطفی حسن آبادی» برعهده دارد. او یک هنرمند جوان است که در انیمیشن‌هایی مانند بنیامین، امام را صدا کن، پسر مهزیار و بسیاری از آثار دیگر به عنوان تهیه کننده فعالیت کرده و رزومه‌ای موفق دارد.

همچنین اخیراً تریلر انیمیشن سینمایی رویاشهر منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

صداپیشگان اصلی انیمیشن رویاشهر «لیلا کوهسار»، «منوچهر زنده‌دل»، «میرطاهر مظلومی»، «آرزو آفری»، «اردشیر منظم» و «ابراهیم شفیعی» هستند. همگی این صداپیشگان سوابق درخشانی در زمینه گویندگی دارند.

مجری طرح و تهیه و تولید این انیمیشن سینمایی توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، سازمان سینمایی سوره و مجتمع مهوا در استودیو آینده نگار انجام شد. این انیمیشن تلاش دارد با داستان ماجراجویانه خود و با تأکید بر ارزش‌ها و اصول مهم جامعه ایرانی، به طرز شاد و کودکانه به آینده نگاه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سینمایی رویاشهر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *