تریلر فیلم Drive-Away Dolls منتشر شد

شب گذشته، «ایتان کوئن» با انتشار تریلر فیلم Drive-Away Dolls ، از نخستین اثر خودش که به صورت تنها کارگردانی کرده را به صورت رسمی رونمایی کرد.

در تریلر Drive-Away Dolls که به کارگردانی «ایتان کوئن» منتشر شد، مخاطبان با یک تجربه جدید از این فیلم آشنا می‌شوند. این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی او بدون حضور برادرش، «جوئل کوئن» است، با استقبال مخاطبان روبرو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Drive-Away Dolls منتشر شد

«ایتن کوئن» به همراه همسرش، «تریشا کوک»، فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و مدت زمان آن 1 ساعت و 23 دقیقه است. فیلم Drive-Away Dolls، بخشی از سه‌گانه بی مووی با محوریت کوییر است که توسط «کوئن» و «کوک» ساخته خواهد شد.

این فیلم کمدی و جاده‌ای، داستان «جیمی»، را روایت می‌کند که در تلاش برای پذیرفتن شکست رابطه طولانی مدتش است. او با دوستش، «ماریان»، سفری جاده‌ای به سمت تالاهاسی آغاز می‌کند. این سفر ابتدا به شکل بداهه و بدون برنامه ثابتی انجام می‌شود؛ اما با مواجهه با یک گروه از جنایتکاران، همه‌چیز تغییر می‌کند و سفر آن‌ها به یک ماجرای دشوار و پرمخاطره تبدیل می‌شود.

در این فیلم، بازیگرانی همچون «مارگارت کوالی»، «جرالدین ویسواناتان»، «پدرو پاسکال»، «مت دیمون»، «کولمن دومینگو»، «بنی فلدستاین» و «بیل کمپ» حضور دارند که با بازی‌های قابل توجه خود، به جذابیت این فیلم افزوده‌اند.

تریلر فیلم دختران فراری از جنبه فنی، با استفاده از صحنه‌های جذاب و تنش‌آور، توانسته توجه بسیاری از بینندگان را جلب کند. از دیدگاه داستانی، Drive-Away Dolls با داشتن یک روایت فریبنده و ماجرایی، مخاطبان را به همراه جیمی و ماریان در سفر جاده‌ای خود می‌برد و آن‌ها را با چالش‌ها و رویدادهای ناخوشایند همراه می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کارگردانی «ایتان هاوک» چیست؟ به نظر شما او می‌تواند فیلم موفقی بسازد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *