تریلر فیلم Imaginary منتشر شد

چندی پیش، کمپانی «بلوم‌هاوس» (Blumhouse)، با انتشار تریلر فیلم Imaginary ، از فیلم جدید ترسناک خودش، به صورت رسمی رونمایی کرد.

استودیوهای «بلامهاوس» و «لایونزگیت»، با انتشار تریلر Imaginary ، اعلام کردند که این فیلم ترسناک و علمی تخیلی، در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Imaginary منتشر شد

این فیلم را « جف وادلو» کارگردانی کرده و «دی‌واندا وایز» نقش «جسیکا»، یک زنی را بازی می‌کند که به همراه خانواده‌اش به خانه‌ی کودکی‌اش بازمی‌گردد. در تریلر فیلم خیالی ما مشاهده کردیم که «جسیکا» پس از اینکه به خانه‌اش نقل مکان می‌کند، متوجه می‌شود که دوست خیالی او، از بازگشت آن‌‎ها خوشحال نیست.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «دی‌واندا وایز»، «تام پین»، «تایگن برنز»، «پایپر براون»، «ورونیکا فالکون» و «بتی باکلی» اشاره کرد. این فیلم، با یک بودجه تخمینی (حدود 13 میلیون دلار)، فیلمبرداری اصلی خود را از ماه مه تا اواخر ژوئن 2023 در شهر «نیواورلئان» انجام داد.

«کری مور»، رئیس بازاریابی سینمایی شرکت «لایونزگیت»، در گفتگو با مجله ورایتی، درباره مفهوم فیلم گفت:

چیزی که در انواع فرهنگ‌ها مشاهده می‌شود، این است که کودکان دسترسی منحصر به فردی به دنیای روحانی دارند و اگر دوستان خیالی آن‌ها، موجوداتی از دنیای روحانی باشد و اگر این دوستان خیالی، واقعی به‌نظر برسند، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Imaginary چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *