تریلر فیلم La Chimera منتشر شد

صبح امروز تریلر فیلم La Chimera توسط شرکت Neon منتشر شد و این فیلم به ما نگاهی بهتری را از ژانر درام و رمانتیک ارائه می‌دهد.

تریلر فیلم شیمر به کارگردانی «آلیچه رورواکر» به‌صورت رسمی به انتشار رسید. این فیلم، چهارمین اثر بلند «ورواکر» است که در بخش مسابقه هفتاد و ششمین جشنواره کن برای جایزه نخل طلا رقابت کرد و در حدود نه دقیقه با استقبال ایستاده مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم La Chimera به انتشار در آمد

در فیلم شیمر، هر شخصت به دنبال یافتن شیمر خودش است و آن یک چیزی محسوب می‌‎شود که همه برای آن تلاش می‌کنند؛ اما هیچکس موفق به یافتن آن نمی‌شود. برای گروهی از تومبارولی‌ها، که سارقان آثار باستانی و علم‌آثار هستند، شیمر نشانه‌ای از رستگاری و رویای ثروت است؛ اما برای «آرتور»، شیمر به معنای پیدا کردن زنی خواهد بود که او را از دست داده. برای پیدا کردن او، «آرتور» به یک ماجراجویی نامعلوم و خطرناک تشویق می‌شود و حتی به درون زمین و برای دست یافتن به اسرار و معماهای زندگی پس از مرگ که اسطوره‌ها درباره‌اش حرف می‌زنند، می‌رود.

 

در این سفر پرماجرا و پرمخاطره، ما بین جنگل‌ها و شهرها، جشن‌ها و تنهایی‌ها، میان زندگی و مرگ، شاهد سرنوشت پیچیده و درهم تنیده این شخصیت‌ها هستیم که همه‌ی آن‌ها به دنبال یافتن شیمر خودشان هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم La Chimera چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ComingSoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *