تولید اسپین‌آف سریال Outlander آغاز شد

روند ساخت اسپین‌آف مورد انتظار سریال Outlander به نام Outlander: Blood of My Blood آغاز شد. این اثر در اسکاتلند فیلمبرداری می‌شود.

سریال Outlander: Blood of My Blood با تهیه‌کنندگان «متیو بی رابرتز»، «رونالد دی مور» و «ماریل دیویس» ساخته خواهد شد. فیلمبرداری این سریال در 22 ژانویه سال جاری در اسکاتلند آغاز شده بود. به گفته «دیانا گابالدون» نویسنده Outlander، او هر چیزی را که در قسمت 101 می‌بیند را دوست دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز ساخت اسپین‌آف سریال Outlande

سریال غریبه: هم‌خون من (Outlander: Blood of My Blood) داستان والدین «جیمی» و «کلیر» را روایت می‌کند و طبق گفته‌ی سازندگان، در بازه‌های زمانی مختلفی روایت خواهد شد. فصل اول این سریال شامل 10 قسمت است.

سریال Outlander

«متیو بی. رابرتس»، تهیه کننده سریال اصلی، خلق این سریال را نیز برعهده داشته و درباره‌ی آن می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که داستان زندگی این دو زوج را روایت می‌کنیم. ریشه‌ی ارتباط آن‌ها و عشق بین آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلفی به تصویر کشیده می‌شود و مسائلی را به بحث می‌گذارد که در همه جای جهان مطرح هستند. ما مطمئنیم که هواداران همانطور که جیمی و کلیر را دوست دارند، عاشق این شخصیت‌ها و عشق مابین‌شان خواهند شد.

اعلام تولید اسپین‌آف Outlander در چنین روزی اصلاً عجیب نیست؛ زیرا Outlander در حال حاضر دهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد و همچنین روند ساخت فصل پایانی آن آغاز شده. از بازیگران سریال Outlander: Blood of My Blood می‌توان به ـهریت اسلیتر»، ـجیمی روی» و جرمی ایروین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین‌آف سریال Outlander چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: scifinow


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *