وزیر ارشاد از الناز شاکردوست عذرخواهی کرد

الناز شاکردوست یکی از بازیگران مطرح ایرانی است که اخیرا حواشی زیادی در جشنواره فجر داشته و وزیر ارشاد بابت مشکلات پیش آمده، از این بازیگر عذرخواهی کرد.

به گزارش فیگار و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ «الناز شاکردوست» بازیگر فیلم بی بدن، چندی پیش با حضور در پردیس کوروش، اعتراضاتی نسبت به حذف فیلمش در این جشنواره داشت و به همین دلیل او را به سالن سینما راه نداند. در پی این حواشی، وزیر فرهنگ و ارشاد، محمدمهدی اسماعیلی بابت اشتباهات به وجود آمده عذرخواهی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوست

«شاکردوست» در حضور در پردیس کوروش اظهار کرد:

می‌خواهم با مردم حرف بزنم. خوشحالم که کنار شما مردم هستم و این فیلم را دیده‌ام. من هم مثل شما بلیت خریدم تا اینجا باشم و با شما حرف بزنم و قضاوت اینکه چرا این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیست را به شما مردم و تاریخ بسپارم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن ویدیوی این اتفاق، می‌توانید مطلب جنجال شاکردوست در دومین شب جشنواره فیلم فجر را مشاهده نمایید.

الناز شاکردوست

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در پاسخ به سوالی درباره حواشی راه ندادن بازیگر فیلم بی‌بدن به جشنواره فیلم فجر گفت:

اگر این اتفاق برای افرادی افتاده، عذرخواهی می‌کنم.

او افزود:

من به همکارانم از جمله آقایان خزاغی و امینی گفتم اگر ناهماهنگی‌هایی صورت گرفته، بلافاصله جبران کنند. این راه ندادن‌ها بخاطر ناهماهنگی بوده و دیگر تکرار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حواشی جشنواره فجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *