هانتر شفر و نومی راپس در فیلم Palette با همدیگر همبازی شدند

«هانتر شفر» و «نومی راپس»، در اولین اثر سینمایی خود که فیلم Palette یک اثر ترسناک روانشناختی به کارگردانی «زک اشتراوس» است، بازی خواهند کرد.

«زک اشتراوس»، فیلمنامه فیلم پالت را نوشت و این فیلم در فهرست سیاه سال 2023 قرار گرفت. این فیلم، داستان یک دختر به نام «دالی» (با هنرنمایی هانتر شفر)، زنی که از کمبود حسی شدیدی رنج می‌برد و در وضعیتی نادر قرار دارد که در آن قادر به شنیدن رنگ‌ها است را دنبال می‌کند. «نومی راپس» نیز قرار است نقش «لاتریس»، مدیر مرموز شرکتی را بازی کند که «دالی» و «فرانکی شاو» نیز در نقش «سیدنی»، رقیب سرسخت دالی در بازیگران این فیلم حضور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگری هانتر شفر و نومی راپس در فیلم Palette

«هانتر شفر»، در فیلم ترسناک دیگری به نام «فاخته» اثر «تیلمن سینگر» نیز بازی می‌کند که قرار است این ماه در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآید. استودیوی «آنتون»، حقوق جهانی فیلم پالت را در بازار فیلم اروپا در برلین می‌فروشد. استودیوهای CAA Media Finance و Verve Ventures، حق پخش فیلم را در ایالات متحده به اشتراک می‌گذارند. «هانتر شفر» قرار است به همراه «برانت رایتزمن» برای «آنتون» و «راس دینرستین» برای استودیوی کمپ فایر، تهیه کنندگی اجرایی این فیلم را نیز برعهده بگیرد.

«زک اشتراوس»، چندی پیش در یک بیانیه گفت:

احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانس هستم که این فیلم تاریک و پیچیده را با بازیگرانی واقعا استثنایی و با چنین شرکای باورنکردنی در آنتون می‌سازم. من می‌دانم که ما می‌خواهیم چیزی واقعاً خاص ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم‌های استودیوی «آنتون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *