مارگو رابی و کالین فارل در فیلم A Big Bold Beautiful Journey با همدیگر همبازی شدند

بازیگران نامزد اسکار، مارگو رابی و کالین فارل قرار است در فیلم A Big Bold Beautiful Journey که توسط Imperative Entertainment ساخته می‌شود، بازی کنند.

«کوگونادا»، سازنده فیلم پاچینکو و پس از یانگ، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت که فیلمنامه آن توسط «ست ریس» نوشته شد. «کوگونادا»، «ایلین فلدمن» و «اوری آیزن» از «Original Films»، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و «دن فریدکین»، «بردلی توماس» و «رایان فریدکین» از «Imperative Entertainment»، به همراه «ریس» و «تو هنلی»، به عنوان تهیه کنندگان این اثر حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور کالین فارل و مارگو رابی در فیلم A Big Bold Beautiful Journey

فیلم یک سفر بزرگ جسورانه و زیبا در بهار امسال، در کالیفرنیا فیلمبرداری خواهد شد و همچنان جزئیات داستان آن مشخص نیست. خلاصه داستان فیلم به این صورت است که دو غریبه یک سفر باورنکردنی با یکدیگر خواهند داشت و در این راه به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

فیلم A Big Bold Beautiful Journey

این فیلم اولین پروژه بزرگ «رابی» پس از موفقیت فیلم «باربی» است. در همین حال، این پروژه شاهد همکاری مجدد «فارل» با «کوگونادا» است که پیش از این در فیلم پس از یانگ در سال 2021، در کنار «جودی ترنر اسمیت» همکاری داشتند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این فیلم گزارش نشده و باید منتظر اخبار جدید و انتشار تریلر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «کالین فارل» و «مارگو رابی» در این فیلم چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *