غیر رسمی: سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شد

با وجود اینکه فصل چهارم از سریال The Boys (پسران) هنوز منتشر نشده، اما خبر تمدید آن برای فصل پنجم به انتشار رسید که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

شرکت «آمازون» با ارائه این مجموعه تلویزیونی جذاب و منحصر به فرد در ژانر ابرقهرمانی، توانسته است با روایتی تیره و تاریک از انسان‌هایی با قدرت‌های فرابشری، محبوبیت بی‌سابقه‌ای کسب کند. این محبوبیت منجر به تولید 4 فصل و یک اسپین‌آف به نام Gen V از این مجموعه شد. همچنین چندی پیش اولین تریلر فصل چهارم The Boys منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل پنجم سریال The Boys

گزارشات جدید نشان می‌دهد که مرحله پیش‌تولید برای فصل پنجم این سریال به زودی آغاز خواهد شد. به گفته «Hollywood North Buzz»، فیلم‌برداری فصل پنجم از ماه آوریل تا اوت امسال در شهر تورنتو کانادا انجام می‌شود.

سریال The Boys

خالق این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی در گذشته اعلام کرده بود که تعداد فصل‌ها را محدود نخواهد کرد و ترجیح می‌دهد که تا جایی که امکان دارد، به کار خود ادامه دهد تا این سریال به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شود. همچنین، کمپانی «آمازون» با ساخت اسپین‌آف Gen V در صدد استفاده از این مجموعه به عنوان بستری برای ایجاد یک دنیای سینمایی مانند MCU و DCU است.

با توجه به اینکه سریال پسران برای فصل پنجم تمدید شده، در حال حاضر «آمازون» همچنان هیچ تاریخ دقیقی برای پخش فصل چهارم اعلام نکرده است و باید منتظر انتشار تریلر و اخبار جدید باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه The Boys چیست؟ آیا فصل‌های بعدی این سریال مانند گذشته موفق خواهند بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *