تام کروز در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو حضور خواهد داشت

اخیراً شایعه شده که تام کروز بعد از فیلم ماموریت غیر ممکن 8 (Mission Impossible : Dead Reckoning)، به آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو ملحق شود.

خبرهایی بدست رسیده که نشان می‌دهد برخی از ستاره‌های شناخته شده هالیوود، به آخرین فیلم «کوئنتین تارانتینو» ملحق می‌شوند. به گفته «جف اسنایدر»، احتمال دارد که «تام کروز» در فیلم The Movie Critic ، آخرین پروژه «کوئنتین تارانتینو»، ایفای نقش کند. بر اساس این گزارش، «کروز» ممکن است یک نقش کوچک یا مهمی در فیلم The movie Critic داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور تام کروز در فیلم کوئنتین تارانتینو

داستان فیلم در دهه 1970 در جنوب کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و بر روی یک مرد منتقد بدبین تمرکز دارد. «تارانتینو» ادعا کرده است که The Movie Critic بر اساس یک شخصیت ناشناخته از زندگی واقعی ساخته شده و شایعات مبنی بر اینکه این فیلم می‌تواند درباره منتقد افسانه‌ای سینما، «پالین کیل» باشد که از سال 1968 تا زمان بازنشستگی خود در سال 1991 برای مجله The New Yorker می‌نوشت، وجود دارد.

تام کروز

هر چند، حضور «کروز» در فیلم The Movie Critic به طور قطعی تایید نشده است، اما احتمال اینکه ستاره فیلم Top Gun و Mission: Impossible در آخرین فیلم «تارانتینو» ظاهر شود، قطعاً برخی از طرفداران را خوشحال خواهد کرد.

«برد پیت» هم که قبلا در فیلم Once Upon a Time… in Hollywood به کارگردانی «تارانتینو»، حضور داشت، گزارش شده است که تا حدودی در این فیلم بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور تام کروز در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *