قسمت چهارم فیلم Johnny English ساخته خواهد شد

قسمت چهارم فیلم Johnny English با بازی کمدین محبوب انگلیسی، «روآن اتکینسون» تایید شد و در ماه ژوئن در مالت و انگلستان فیلمبرداری می‌شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان قسمت چهارم فیلم جانی انگلیش به‌دست نرسیده؛ اما «روآن آتکینسون» به عنوان مامور دست و پا‌ چلفتی MI7 بازخواهد گشت و ماجراهای جدیدی به همراه خود می‌آورد. «روآن اتکینسون» (Rowan Atkinson) پیش از این خبر اظهار کرده بود که بعد از فیلم Johnny English Strikes Again در سال 2018، دیگر فیلمی بازی نخواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت قسمت چهارم فیلم Johnny English

داستان فیلم جانی انگلیش درباره‌ی یک مأمور دلسوز؛ اما بسیار بی‌توجه به جزئیات است، که در سازمان جاسوسی MI7 خدمت می‌کند و آرزوی این را دارد که به مأمور شماره یک تبدیل شود. پس از اینکه مأمور شماره یک و تمامی مأموران دیگر به دلیل ناتوانی‌های ناخواسته «جانی انگلیش» کشته می‌شوند، او تنها مأمور باقیمانده است که می‌تواند مأموریت مأمور شماره یک را به پایان برساند.

شرکت «Working Title» تولید کننده فیلم چهارم خواهد بود. فیلم‌های قبلی از این مجموعه با همکاری «Studiocanal» تولید و توزیع شده بودند؛ اما این موضوع هنوز برای فیلم چهارم تأیید نشده و مشخص نیست.

فیلم Johnny English

اولین فیلم جانی انگلیش در سال 2003 منتشر شد و دومین فیلم آن که Johnny English Reborn نام داشت، در سال 2011 و سومین فیلم آن در سال 2018 منتشر شد. این مجموعه فیلم‌ها در سراسر جهان تقریباً 500 میلیون دلار فروش کرده است. سریال Napoleon شبکه «Apple TV+» نیز از دیگر تولیدات مهمی است که در مالت فیلمبرداری شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قسمت چهارم این فیلم کمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screendaily


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *