آرون تیلور جانسون به فیلم Fuze پیوست

آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، بازیگر انگلیسی، قرار است در فیلم Fuze به کارگردانی «دیوید مکنزی» (David McKenzie)، نقش اصلی را ایفا کند. این فیلم در این ماه در بازار فیلم اروپا در فستیوال برلین اکران خواهد شد.

«آرون تیلور جانسون» (Aaron Taylor-Johnson)، هنرپیشه انگلیسی، قرار است نقش بعدی خود را در فیلم مهیج دزدی «دیوید مکنزی» (David McKenzie) با عنوان Fuze ایفا کند، فیلمی که «آنتون» این ماه در بازار فیلم اروپا در برلین عرضه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آرون تیلور جانسون در فیلم Fuze بازی خواهد کرد

«آرون تیلور جانسون» (Aaron Taylor-Johnson)، هنرپیشه بریتانیایی، «دیوید مکنزی» (David McKenzie)، کارگردان فیلم Hell or High Water که قبلاً در سال 2018 در فیلم Outlaw King (پادشاه قانون شکن) در این اثر حضور داشته بود، دوباره با این کارگدان انگلیسی همکاری خواهد کرد.

فیلم Fuze

به تازگی داستان فیلم فوز منتشر شده که با کشف یک بمب منفجر نشده جنگ جهانی دوم در یک سایت ساخت‌ و ساز در لندن آغاز می‌شود که یک جرقه باعث تخلیه کل شهر خواهد شد و این عمل پوششی عالی برای دزدی خواهد بود.

پروژه‌های آینده‌ی «تیلور جانسون» شامل نقش اصلی در Kraven and the Hunter مارول است که در ماه آگوست اکران می‌شود. همچنین او در فیلم The Fall Guy با حضور «رایان گاسلینگ» و «امیلی بلانت» و فیلم Nosferatu که انتظار می‌رود توسط «رابرت اگرز» کارگردانی شود، نقش آفرینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی آرون تیلور جانسون در فیلم Fuze چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: thehindu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *