آیا کریس راک دوباره چک می‌خورد؟

«توماس وینتربرگ» کارگردان فیلم Another Round، ایده‌هایی درباره بازسازی یک فیلم آمریکایی دارد. این کارگردان هشدارهای لازم را در این رابطه به کریس راک داد.

«توماس وینتربرگ» در گفت‌وگو با روزنامه Ekstra Blade اعلام کرد که به شدت مشتاق بازسازی یک فیلم آمریکایی است. او گفت:

انتخاب «کریس راک» هیجان‌انگیز است. من انتظارات خوبی را از او دارم؛ اما اگر انتظارات من را برطرف نکند، دوباره چک خواهد خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیا کریس راک دوباره کتک می‌خورد؟

«استوارت بلومبرگ» نخستین نسخه از پیش‌نویس بازسازی را نوشته و یک نویسنده دیگر برای همکاری با «کریس راک» استخدام شده است. در این مرحله، هالیوود به قدری به محتوای اصلی حساسیت دارد که حتی محتوای غیر IP آن‌ها نیز باید بر اساس فیلم قبلی باشد.

«وینتربرگ» که در سال 1998 فیلم برجسته فاستن را کارگردانی کرد، اخیراً درباره ساخت دوباره فیلمش با بازی «کریس راک» از «برگ» سوال شد و او بسیار علاقه‌مند است تا بازسازی فیلم Another Round را روی پرده سینما ببیند.

کریس راک

او درباره بازسازی فیلم آمریکایی خود گفته است:

انتخاب «کریس راک» بسیار هیجان‌انگیز است. چیزی که او به ذهنش می‌رسد جذاب خواهد بود. من از او انتظارات خوبی را برای فیلمم دارم.

«وینتربرگ» در ادامه حرفش هشداری طنزآمیز به «کریس راک» داد. او گفته بود:

اگر او کارس را درست انجام ندهد، یک سیلی دیگر خواهد خورد.

در سال 2021، حقوق فیلم Another Round پس از برنده شدنش در مراسم اسکار، به کمپانی سازنده آن، «لئوناردو دی کاپریو» و «آپیان وی»، فروخته شد. این فیلم به‌عنوان بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب شده بود.

این اتفاق باعث شد که برخی گمانه‌زنی‌ها صورت بگیرد که آیا «لئوناردو دی کاپریو» ممکن است نقش اصلی را بازی کند یا خیر. هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و باید منتظر پاسخ قطعی از سوی سازندگان فیلم ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کتک خورد کریس راک در مراسم اسکار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *