دیوید لیچ فیلم Jurassic World 4 را کارگردانی نمی‌کند

اخیراً اعلام شد که کارگردانی فیلم Jurassic World 4 به عهده «دیوید لیچ» نخواهد بود و استودیوی «یونیورسال» به دنبال کارگردان دیگری برای این فیلم است.

بعد از اینکه مذاکرات با «دیوید لیچ» برای فیلم دنیای ژوراسیک 4 موفقیت آمیز نبود، استودیو «یونیورسال» برای نسخه بعدی این فرانچایز به دنبال یک کارگردان جدید است. گفته می‌شود که این جدایی به صورت کاملا دوستانه اتفاق افتاد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


یونیورسال به دنبال کارگردان جدید برای فیلم Jurassic World 4

یک فیلم جدید در فرانچایز دنیای ژوراسیک در دست توسعه قرار دارد و «دیوید کوپ» فیلمنامه آن را می‌نویسد. انتظار می‌رود این پروژه یک داستان جدید را روایت کند. هنوز مشخص نیست که آیا ستارگان فیلم‌های قبلی مانند «کریس پرت»، «برایس دالاس هوارد»، «سم نیل»، «لورا درن» و «جف گلدبلوم» در فیلم جدید حضور خواهند داشت یا خبر.

فیلم Jurassic World 4

«فرانک مارشال» همراه با «پاتریک کراولی»، تهیه‌کننده پارک جوراسیک بازگشته است. «استیون اسپیلبرگ» نیز از طریق شرکت «Amblin Entertainment»، به عنوان مجری تولیدی حضور دارد.

«لیچ» قبلا در فیلم‌های بلوند اتمی و نسخه‌ای از فرانچایز سریع و خشمگین همکاری کرده است. از آثار وی می‌توان ددپول 2، قطار گلوله‌ای و جان ویک را نام برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و باید تا زمان انتشار تریلر و اخبار جدید منتظر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های Jurassic World چیست؟ آیا در آینده فیلم‌های موفقی از این فرانچایز خواهیم دید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *