زک افرون به فیلم Famous پیوست

زک افرون به ایفای نقش در فیلم Famous (مشهور) از شرکت «Black Bear»، تحت کارگردانی «جودی هیل» (Jody Hill) و تهیه‌کنندگی «سم اسماعیل» ( Sam Esmail) خواهد پرداخت.

طبق آخرین گزارش‌ها، «زک افرون» (Zac Efron) برای هنرنمایی در یک اثر دیگر، به فیلم مشهور ، با کارگردانی «جودی هیل» و تهیه‌کنندگی «سم اسماعیل» پیوسته است. شرکت «Black Bear» این اثر را در بازار فیلم اروپا از طریق «CAA Media Finance» و «WME Independent» که به عنوان نماینده حقوق ایالات متحده فعالیت می‌کنند، معرفی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زک افرون در فیلم Famous بازی خواهد کرد

این فیلم بر اساس رمان تحسین‌شده نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، «بلیک کراچ»، ساخته می‌شود. «سم اسماعیل» به همراه شریک سازنده‌اش «چاد همیلتون»، با انتشار یک بنر از سوی کمپانی «Esmail Corp»، تولید این فیلم را اعلام کرد. «نیک کریشنامورتی» از «Esmail Corp» نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Famous

این فیلم داستان «لنس دانکویست» را دنبال می‌کند که دارایی با ارزش او زندگی آن را تغییر داده؛ زیرا او دارای چهره‌ای شبیه به یک ستاره سینما است. «لنس» دقیقاً شبیه نماد هالیوود، «جیمز جانسن» است. او قصد سفر به لس‌آنجلس را دارد و می‌خواهد رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. «لنس» خواستار مشهور شدن است و برایش اهمیت ندارد که این شهرت به چه قیمتی به دست می‌آید.

«زک افرون» بهترین نقدهای حرفه‌ای خود را در فیلم درام The Iron Claw دریافت کرد. وی نه تنها با بازی در نقش «کوین فون اریش»، کشتی‌گیر واقعی، نقدهای تحسین‌برانگیزی به دست آورد، بلکه این فیلم با درآمد 35 میلیون دلار در بازار داخلی، به یکی از بزرگ‌ترین پیشروهای باکس آفیس شرکت A24 تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی زک افرون در فیلم Famous چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *