اسکارلت جوهانسون به فیلم Featherwood پیوست

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در فیلم Featherwood به ایفای نقش خواهد پرداخت و در آن، نقش یک خبرچین از اف‌بی‌آی را دارد.

در فیلم جنایی Featherwood، «اسکارلت جوهانسون» در نقش یک خبرچین برجسته از اف‌بی‌آی نقش‌آفرینی خواهد کرد که به گروه نئونازی‌ها نفوذ می‌کند. این فیلم توسط «آندریا آرنولد» کارگردانی شده و «Hot EFM» آن را تولید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood

اخیراً شنیده شده که «اسکارلت جوهانسون»، برای نقش اصلی در فیلم جنایی Featherwood انتخاب شده است. این فیلم دارای یک فیلمنامه جذاب بوده که در مراسم «EFM» در هفته آینده در برلین معرفی خواهد شد. «جوهانسون» در نقش «کارول بلوینز»، یک معتاد به هروئین و «پرنسس آریایی پر وود» (مالک یکی از اعضای باند) بازی می‌کند و در یک پروسه شش ساله به یکی از مهم‌ترین مخبران FBI تبدیل می‌شود.

فیلم Featherwood

او تحقیقاتی را در مورد جنایت‌های نئونازی و سندیکای مواد مخدر در تگزاس انجام می‌دهد. بلوینز که با این باند، با توجه به حفظ جزئیات زندگی می‌کرد و قتل‌های پش و پا افتاده را به انجام می‎‌رساند، برای محکوم شدن 13 عضو این گروه کارهای زیادی انجام داد؛ اما بلوینز با زخم‌های جسمی و روحی قابل توجهی روبرو شد و او در معرض تهدید مداوم از سوی ABT قرار گرفت. این فیلم بر اساس مقاله شش قسمتی «دالاس مورنینگ نیوز» توسط «اسکات فارول»، فینالیست جایزه پولیتزر، ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *