تاریخ انتشار فصل سوم Welcome to Wrexham مشخص شد

شبکه «FX»، بلاخره چندی پیش تاریخ انتشار فصل سوم Welcome to Wrexham را برای بازگشت سریال مستند‌محور ورزشی خود، به همراه «رایان رینولدز» و «راب مک‌الهنی» را اعلام کرد.

فصل 3 Welcome to Wrexham در تاریخ 18 آوریل 2024 (30 فروردین 1403) از شبکه «FX» پخش می‌شود و روز بعد در پلتفرم «Hulu» قرار می‌گیرد. پس از صعود موفقیت‌آمیز تیم Wrexham A.F.C به لیگ EFL در فینال فصل دوم، حالا آن‌ها به سفر خود ادامه خواهند داد و امیدوار هستند تا یک صعود دیگر را در فصل سوم کسب کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل سوم Welcome to Wrexham

فصل دوم سریال به رکسام خوش آمدید ، با یک مسابقه میخکوب‌کننده بین تیم‌های Wrexham و Notts County به پایان رسید و باعث شد تا مسئولین شبکه «FX» تصمیم بگیرند تا این مستند را برای فصل سوم نیز تمدید کنند. تیم راکسام، با کسب مقام اول و قهرمانی در لیگ، به دسته بالاتر صعود کرد و انتظار می‌رود که فصل 3 رکسام خوش آمدید درباره روند تیم پس از صعود باشد.

فصل سوم Welcome to Wrexham

سریال مستند‌محور Welcome to Wrexham، داستان «مک‌الهنی» و «رایان رینولدز» را پس از خرید و سرپرستی تیم فوتبال Wrexham AFC را نشان می‌دهد. این سریال، رویاهای مردم رکسام، یک شهر کارگری در شمال ولز را دنبال می‌کند. این مستند، توسط «مک‌الهنی»، «رایان رینولدز»، «نیک فرنکل»، «جان هنیون» و «اندرو فرید»، «دین لیلگارد»، «جردن وین» و «سارینا روما» از استودیوی Boardwalk Pictures تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مستند Welcome to Wrexham چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *