عکسی از کیانو ریوز در پشت صحنه فیلم Good Fortune منتشر شد

تصاویر پشت صحنه فیلم Good Fortune نشان می‌دهد که بازیگر 59 ساله، کیانو ریوز (Keanu Reeves)، در حال پرواز با دو بال فرشته است.

این فیلم، اثری کمدی از استودیو «لاینزگیت» است که به کارگردانی عزیز انصاری ساخته می‌شود. «کیانو ریوز»، یکی از بازیگران اصلی این فیلم است که اخیراً در لس‌آنجلس، در صحنه فیلمبرداری دیده شد. جزئیات داستان این فیلم همچنان مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیانو ریوز در فیلم Good Fortune

علاوه بر «کیانو ریوز»، بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند که شامل «سث روگن» و «کیکی پالمر» می‌شوند. علاوه بر بازیگری، «عزیز انصاری» نیز به نگارش فیلمنامه این اثر مشغول بوده است. این پروژه در زمان اعتصاب نویسندگان آمریکا به فیلمبرداری مشغول بود، اما با اعتراض اعضای اتحادیه تولید، به مدت چند ماه متوقف شد.

در ادامه می‌توانید عکس منتشر شده از «کیانو ریوز» را مشاهده کنید:

فیلم Good Fortune

«عزیز انصاری» پیش از این در نظر داشت که فیلم اول خود را با نام فانی بودن (Being Mortal) کارگردانی کند، اما به دلیل مشکلات ایجاد شده با «بیل مری»، این پروژه متوقف شد. همچنین، «کیانو ریوز»، علاوه بر این فیلم، قرار است در اسپین‌آف بالرینا (Ballerina) نیز نقش «جان ویک» را ایفا کند.

این تجربه جدید برای «عزیز انصاری» و «کیانو ریوز»، نشان دهنده تلاش آنها برای ایجاد آثار جدید و متفاوت در دنیای سینما است، همچنین امکان بازی در نقش‌های متنوع و جذاب در صنعت فیلمسازی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Good Fortune چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *