واکنش زانیار خسروی به برخی از حضار در کنسرت

زانیار خسروی شب گذشته در طی کنسرت خود، با عصبانیت به شرکت‌کنندگان اظهاراتی نادرست داشت که موجب انتقاد طرفداران این خواننده شد.

ویدئویی از این برخورد در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت بیننده کسب کرد. «زانیار خسروی»، در این ویدئو به شرکت‌کنندگانی که در طی اجرای او می‌خندیدند گفت:

مگه اومدین عروسی خیار پوست بکنید؟ یکی هم براتون بخونه!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش جنجالی زانیار خسروی در کنسرت

این اظهارات، باعث انتقادات و ابراز نارضایتی طرفداران و مخاطبان این خواننده مطرح کشور شد. آن‌ها این اظهارات را نادرست و ناپسند و در تضاد با اخلاقیات عمومی و رفتار حرفه‌ای یک هنرمند معتبر ارزیابی کردند. این اتفاق سبب شد که بسیاری از طرفداران و هواداران این خواننده احساس ناامیدی و ناخوشایندی کنند و بگویند که رفتار «زانیار خسروی» در این کنسرت نشان‌دهنده‌ی عدم احترام به مخاطبان و هواداران است.

«زانیار خسروی»، یکی از هنرمندان چندگانه‌ای است که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کند. او در تاریخ 2 اردیبهشت 1364 در شهر تهران متولد شد. او علاوه بر خوانندگی، به عنوان یک آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، نوازنده و بازیگر نیز شناخته می‌شود. او از سال 1392، با انتشار آلبوم اول خود که 28 نام داشت، وارد صنعت موسیقی ایران شد. تلاش‌های هنری و خلاقیت‌های او در این حوزه او را به یکی از نام‌آورترین هنرمندان معاصر کشور تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازی Kingdom: The Blood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *