ویل اسمیت به فیلم Sugar Bandits پیوست

ویل اسمیت با ثبت نام در لیست بازیگران فیلم اکشن هیجان‌انگیز Sugar Bandits کار دیگری را در لیست پروژه‌های آینده خود قرار داده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، تریلر فیلم Sugar Bandits بر اساس کتاب «چاک هوگان» که شیاطین در تبعی نام دارد و درباره یک سرباز جنگ عراق است که با گروهی از دامپزشکان متحد می‌شود تا تجارت مواد مخدر را در بوستون مورد هدف قرار دهند. «چاک هوگان»، که از آثار نویسندگی او می‌توان به شهر و فشار (که یک همکاری با «گیلرمو دل تورو» است) اشاره کرد، فیلمنامه این اثر را نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویل اسمیت به فیلم Sugar Bandits پیوست

«AGC International» و «CAA Media Finance» حق پخش جهانی فیلم را نمایندگی می‌کنند و فیلم را در «EFM» آینده به خریداران معرفی خواهند کرد. «ویل اسمیت» و «جان مون» از طریق استودیو «Westbrook» با نظارت «رایان شیمازاکی» فیلم را تولید خواهند کرد. «استوارت فورد» برای «استودیو AGC» که به طور کامل تامین مالی فیلم را بر عهده دارد، تولیدکنندگی را نیز بر عهده خواهد داشت.

ویل اسمیت

فیلم راهزنان قند، جدیدترین فیلم «ویل اسمیت» است که آخرین اثر مهم او رهایی ساخته «آنتوان فوکوا» بود که به «اپل تی‌وی پلاس» فروخته شد؛ اما موفقتی در پی نداشت. او همچنین چهارمین فیلم پسران بد که هنوز در حال تولید است، در کنار دنباله‌ای برای فیلم زامبی I Am Legend (که قرار است با «مایکل بی جردن» همبازی شود و «اسمیت» دوباره نقش خود را بازی کند) در بین کارهای آینده خود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن ویل اسمیت به فیلم Sugar Bandits چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Vatiety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *