شایعه: احتمالا دنباله فیلم Godzilla Minus One ساخته شود

کارگردان فیلم Godzilla Minus One (گودزیلا منهای یک)، به تازگی علاقه‌اش به ساخت دنباله‌ای برای این اثر سینمایی را اعلام کرده است.

این فیلم که در سال گذشته به روی پرده سینماها آمد، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و از آن زمان به بعد، صحبت‌های زیادی درباره ساخت یک دنباله برای آن شکل گرفت. حالا کارگردان، علاقه‌اش را به ساخت دنباله اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخت قسمت دوم فیلم Godzilla Minus One وجود دارد

کارگردان «تاکاشی یامازاکی» با بودجه اندک، مقیاس بزرگی را به تصویر کشید و با استفاده از خرابی‌های بزرگ و عظمت ژانر، فیلمی بسیار تأثیرگذار و فوق‌العاده را برای مخاطبان ارائه داد. این فیلم با بودجه تقریباً 10 تا 15 میلیون دلار ساخته شده و در کل جهان بیش از 106 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم Godzilla Minus One

«تاکاشی یامازاکی» در یک مصاحبه تازه، اعلام کرده که هنوز تلاشی رسمی برای ساخت دنباله این فیلم وجود ندارد، اما او بسیار کنجکاو است که ببیند داستان این فیلم چگونه ادامه می‌یابد. او گفت:

من بسیار دوست دارم ببینم دنباله این اثر سینمایی چگونه خواهد بود. می‌دانم که جنگ شیکیشیما به پایان رسیده و ما به حالت آرامش و صلح رسیدیم، اما شاید این آرامش، آرامشی قبل از طوفان باشد.

فیلم گودزیلا منهای یک از جمله آثار لایو اکشن بسیار موفق ژاپنی به حساب می‌آید و بدون شک، افراد زیادی درباره ساخت دنباله‌ای برای آن صحبت می‌کنند. با این حال، هنوز زمان ساخت این دنباله مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم گودزیلا منهای یک چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *