تصویر جدیدی از فیلم Joker 2 منتشر شد

کارگردان فیلم Joker 2 به مناسبت روز ولنتاین در سال 2024، تصویر جدیدی از این فیلم با حضور واکین فینیکس و لیدی گاگا منتشر کرد.

کارگردان فیلم Joker: Folie à Deux (تاد فیلیپس)، به مناسبت روز ولنتاین، تصویری جدید از این فیلم که با حضور «واکین فینیکس»، برنده جایزه اسکار و «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کوین» است، رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدید از فیلم Joker 2

فیلیپس در عنوان پست خود نوشت:

امیدوارم روز شما پر از عشق باشد.

جزئیات دقیق داستان قسمت دوم جوکر هنوز مشخص نیست، اما آن را به عنوان یک درام با عناصر موزیکال در اطراف بیمارستان روانی آرکام توصیف کرده‌اند. بازیگران مجموعه قبلی جوکر مانند «زازی بیتز» در مقابل بازیگران جدیدی همچون «برندان گلیسون»، «کاترین کینر»، «جیکوب لافلند» و «هری لاتی» حضور دارند.

قسمت اول جوکر در سال 2019 با بسیاری از جدل‌ها و شور و هیاهو به روی پرده رفت و با بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم با رده سنی بالای 17 سال در تاریخ شد. این فیلم نیز 11 نامزدی اسکار، از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و «فینیکس» برنده جایزه بهترین بازیگر شد.

در ادامه می‌توانید عکس تازه منتشر شده از فیلم Joker: Folie à Deux را مشاهده کنید:

فیلم Joker 2

Joker: Folie à Deux تنها فیلم دی‌سی است که در سال 2024 منتشر می‌شود و با توجه به موفقیت فیلم اول و حضور قدرتمند «لیدی گاگا»، انتظارات بسیار بالا هستند. «مارگو رابی» که برای اولین بار در فیلم‌هایی مانند جوخه خودکشی و پرندگان شکاری، نقش «هارلی کوین» را به تصویر کشید، قبلاً حمایت خود را از بازی «گاگا» در نقش این شخصیت کمیکی اعلام کرده بود.

«مارگو رابی» گفت:

من همیشه میخواستم که هارلی یک شخصیت باشد که به دست بازیگران دیگری برسد و مانند شخصیت‌های مرد معروف، شخصیت نمادینی شود. همیشه رویای من این بود که «هارلی» این قابلیت را داشته باشد. «هارلی» بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند به سمت‌های مختلفی بروید. وقتی شخصیت را به دست فرد دیگری می‌سپارید، مثل این است که می‌گویید: آنها چه کاری با او خواهند کرد؟ گزینه‌ها بی‌نهایت هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Joker 2 چیست؟ آیا موفقیت قسمت اول را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *