بازیگران فیلم Fantastic Four مشخص شدند

به تازگی بازیگران فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز)، در یک پست به مناسبت روز ولنتاین، در صفحات مجازی «مارول» مشخص شد.

کمپانی «مارول» اعلام کرد که ترکیب بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز شامل «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) و «ونسا کربی» (Vanessa Kirby) خواهد بود. این دو بازیگر به همراه «ابن ماس بچراک» (Ebon Moss-Bachrach) از سریال محبوب Bear (خرس) و «جوزف کوئین» (joseph quinn) از سریال موفق Strangner Things (چیزهای عجیب) به این تیم ملحق خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Fantastic Four

«پاسکال» که اخیراً برای نقش اصلی خود در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) از شبکه «HBO» برای جایزه امی نامزد شد، نقش «رید ریچاردز» یا «آقای شگفت انگیز» را بازی خواهد کرد. «کربی»، که اخیراً در کنار «واکین فینیکس» در فیلم ناپلئون دیده شد، نقش همسر او، «سو استورم» یا «زن نامرئی» را بازی خواهد کرد.

«ماس بچراک» که ماه گذشته برای بهترین بازیگر نقش مکمل در یک سریال کمدی به‌نام خرس جایزه «امی» را برد، نقش «بن گریم» یا «ثینگ» را بازی خواهد کرد. «جوزف کوئین»، که پس از ظاهر شدن در نقش محبوب «ادی» در چیزهای عجیب شهرت یافت، نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی» را ایفا می‌کند.

فیلم Fantastic Four

شخصیت‌های چهار شگفت انگیز قبلاً در سال‌های 2005 و 2007 توسط «کریس اوانز» و «جسیکا آلبا» به تصویر کشیده شدند. هر دو فیلم به طور کلی حدود 630 میلیون دلار در سراسر جهان کسب کردند. همچنین، در سال 2015 نسخه‌ای باسازی با حضور «مایکل بی. جوردن» و «مایلز تلر» تولید شد که هم از نظر انتقادی و هم از نظر تجاری ناکام بود.

این فیلم درباره چهار فضانورد است که طی سفری به خارج از کره زمین، قدرت‌های مختلفی بدست می‌آوردند. این فیلم در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (3 مرداد 1404) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازیگران فیلم Fantastic Four چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: TheGuardian


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *