ساخت دنباله فیلم Greenland تایید شد

جرارد باتلر، مورنا باکارین و کارگردان ریک رومن واو تایید کرده‌اند که برای ساخت دنباله فیلم Greenland که قرار است در بریتانیا آغاز شود، فعالیت خواهند کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، دنباله فیلم گرینلند با سرمایه‌گذاری مشترک و تهیه‌کنندگی «آنتون» و «STX» انجام خواهد شد. «STX» توزیع بین‌المللی این فیلم را انجام می‌دهد و فروش آن در «EFM» از طریق «Black Bear» ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود این فیلم در سطح بین المللی پیش فروش خوبی داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت دنباله فیلم Greenland تایید شد

بر اساس فیلمنامه نوشته شده توسط «کریس اسپارلینگ» و «میچل لافورتون»، خانواده «گاریتی» باید پناهگاه امن «گرینلند» را ترک کرده و سفری دلخراش را در سراسر سرزمین‌های اروپا برای یافتن خانه‌ای جدید آغاز کنند.

دنباله فیلم Greenland

گرینلند در تابستان 2020 در طول قرنطینه از طریق «STX» و شرکای بین‌المللی به نمایش در آمد. پس از عرضه در سینما، این فیلم برای اولین بار در «SVOD» و سپس یک نمایش انحصاری در ایالات متحده در «HBO Max» آغاز شد.

«سباستین ریبا» گفت:

ما از اینکه «جرارد»، «مورنا» و «ریک» را در سفر به گرینلند: مهاجرت برای نشان دادن اتفاقاتی که در کنار خانواده «گاریتی» رخ داد به مخاطبان نشان دهیم، هیجان زده هستیم. می‌دانیم که قسمت بعدی به اندازه قسمت اول جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنباله فیلم Greenland چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *