تریلر انیمیشن سریالی X-Men 97 منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، تریلر انیمیشن X-men 97 در صفحات مجازی منتشر شد و طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر پخش این انیمیشن سریالی هستند.

انیمیشن مردان ایکس 97 یک سریال انیمیشن آمریکایی محسوب می‌شود که براساس تیم قهرمانانی از کمیک «مارول» به نام X-Men ساخته شده است. این سریال انیمیشن، نسخه جدیدی از مجموعه انیمیشنی X-Men است که در دهه 1990 (1368) تولید و پخش شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن X-men 97 به انتشار رسید

این نسخه جدید از X-Men به نام X-Men ’97 با همکاری استودیوی انیمیشنی «Marvel Studios» و «Disney+» در حال تولید است و ادامه‌ای برای مجموعه انیمیشنی قبلی خواهد بود. سازندگان قدیمی و دوست داشتنی این سریال انیمیشن از دهه 1990 نیز در تولید این نسخه جدید شرکت می‌کنند.

این انیمیشن سریالی مورد انتظار بسیاری از طرفداران داستان‌های «مارول» است، به خصوص طرفداران X-Men امیدوارند که این نسخه جدید نیز موفقیتی مانند نسخه قبلی داشته باشد. چندین عضو اصلی از مردان ایکس از جمله «سایکلاپس» (Cyclops)، «ولورین» (Wolrverine)، «گامبیت» (Gambit)، «استورم» (Storm)، «بیشاپ» (Bishop)، «بیست» (Beast) و «روگ» (Rouge) باز می‌گردند.

 

در غیاب «پروفسور ایکس»، به نظر می‌رسد «سایکلاپس» مسئولیت رهبری را بر عهده دارد، تا زمانی که «مگنیتو» با ادعای اینکه تمامی اموال «چارلز» مال اوست، ظاهر می‌شود. این انیمیشن سریالی در قالب 10 قسمت، در ماه مارس 2024 (اسفند 1402) در شبکه «دیزنی پلاس» منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تریلر X-men 97 چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این مجموعه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *