تاریخ اکران فیلم Thunderbolts جلو افتاد

بر اساس اخبار منتشر شده، مارول زودتر از حد انتظار فاز شش را آغاز می‌کند و تاریخ اکران فیلم Thunderbolts زودتر از زمان از قبل تعیین شده خواهد بود.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «CBR»، تاریخ اکران Thunderbolts از مارول به روز شده و فاز شش زودتر از حد انتظار آغاز خواهد شد. مارول تنها یک فیلم ابرقهرمانی دارد که در سال 2024 اکران می‌شود و آن هم فیلم موردانتظار Deadpool 3 با عنوان Deadpool & Wolverine است؛ اما چندین فیلم برای سال 2025 باقی مانده و Thunderbolts به تازگی تاریخ اکران جدیدی دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Thunderbolts جلو افتاد

«دیزنی» تایید کرده که فیلم سینمایی Thunderbolts به جای 25 جولای 2025(3 مرداد 1404)، این فیلم پیش از تابستان با اکران در سینماها در تاریخ 2 می 2025(12 اردیبهشت 1404) به نمایش در خواهد آمد.

تاریخ اکران فیلم Thunderbolts

فیلم Thunderbolts، «جیک شرایر» (ربات و فرانک) را در راس کار خواهد داشت. «فلورانس پیو» در نقش «یلنا»، «سباستین استن» در نقش «باکی» (بارنز/سرباز زمستان)، «هریسون فورد» در نقش «تادئوس/تندربولت راس»، «اولگا کوریلنکو» در نقش «آنتونیا» (دریکوف)، «وایت راسل» در نقش «جان واکر»، «هانا جان آ.اس»، «کامن» در نقش «آوا استار» (شبح)، و «دیوید هاربر» در نقش «الکسی شوستاکوف» (نگهبان قرمز) حضور دارند. داستان رسمی این فیلم شامل گروهی از ضدقهرمانان است که توسط دولت، برای یک ماموریت فرستاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش زودهنگام فیلم Thunderbolts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *