شاهرخ خان علاقه دارد در فیلم‌های جیمز باند هنرنمایی کند

اخیراً در یک مصاحبه با «CNN»، شاهرخ خان ، بازیگر معروف هندی، اعلام کرد که علاقه‌مند است در یک فیلم جیمز باند، نقش شرور داستان را بازی کند.

او در این مصاحبه اظهار کرده که تاکنون پیشنهادی برای بازی در فیلم هالیوودی به او داده نشده است که به آن علاقه‌مند باشد. «شاهرخ خان» نیز علاقه‌مندی خود را برای ایفای نقش «جیمز باند» نشان داد، اما بخاطر کوتاه بودن قدش نمی‌تواند این کار را بکند، ولی برای بازی در نقش منفی تمایل نشان داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور شاهرخ خان در فیلم جیمز باند

«شاهرخ خان» در طول دوران حرفه‌اش به عنوان یک بازیگر فیلم‌های عاشقانه معروف شده است، اما او نیز تجربه بازی در نقش‌های اکشن و منفی را دارد. در سال‌های گذشته، او در فیلم‌های اکشنی مانند Pathaan (پتان) و Jawan (جوان) ظاهر شد و موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب کرد.

شاهرخ خان

اضافه شدن این بازیگر محبوب هندی به لیست بازیگران سری فیلم‌های جیمز باند می‌تواند بسیار جالب باشد. در سری فیلم‌های جیمز باند، ستاره اصلی فیلم یعنی «دنیل کریگ»، بازیگران بین‌المللی بزرگی مانند «مس میکلسن»، «متیو آمالریک»، «خاویر باردم»، و «کریستوف والتز» نقش‌های منفی را روبروی او بازی کردند. اضافه شدن «شاهرخ خان»، با توجه به تجربه و استعداد او، می‌تواند تنوع و جذابیت سری فیلم‌های جیمز باند را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور شاهرخ خان در فیلم جیمز باند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *