جنیفر گارنر به فیلم جدید بن افلک پیوست

چندی پیش اعلام شد که «بن افلک» فیلم سینمایی جدیدی خواهد ساخت و «مت دیمون» بازیگر نقش اصلی اوست. پس از اعلام این خبر، «جنیفر گارنر» نیز به جمع بازیگران فیلم Animals ملحق شد.

صبح امروز، رسانه‌های مختلف اعلام کردند که جنیفر گارنر ممکن است به زودی با بن افلک در پروژه سینمایی بعدی خود همکاری کند. «افلک» 51 ساله، در حال کارگردانی یک اثر جنایی به نام Animals است که از شبکه «نتفلیکس» پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جنیفر گارنر به فیلم Animals پیوست

فیلم جدید بن افلک توسط «کانر مک اینتایر» Connor McIntyre و «بیلی ری» Billy Ray نوشته شده است. «بن افلک» و «مت دیمون» که در سال 2023 در فیلم Air که توسط «افلک» کارگردانی شده با همدیگر همکاری داشتند، توانستند زوج قوی در دنیای سینمای هالیوود به‌شمار بیایند. حالا «جنیفر گارنر» که یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران چند سال احیر هالیوود به‌شمار می‌رود، در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم Animals

«جنیفر آن گارنر»، یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او که در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد و در چارلستون، ویرجینیای غربی بزرگ شد، تئاتر را در دانشگاه دنیسون خواند و بازیگری را برای شرکت تئاتر Roundabout در شهر نیویورک آغاز کرد. او در سال 1995 در فیلم تلویزیونی اقتباسی از رمان عاشقانه زویا اثر «دانیل استیل»، اولین حضور خود را روی صفحه نمایش انجام داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت یک فیلم ترسناک توسط کریستوفر نولان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: People


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *