جان هم به سریال Landman پیوست

جان هم (Jon Hamm) به بازیگران سریال Landman که یک اثر وسترن است و توسط «تیلور شریدن» (Taylor Sheridan) ساخته می‌شود، ملحق شد.

«جان هم» در این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهد داشت. بازیگر اصلی سریال، «بیلی باب ثورنتون» خواهد بود. همچنین بازیگرانی مانند «آلی لارتر»، «میشل رندال»، «جیکوب لافلند»، «کیلا والاس»، «جیمز جوردن»، «مارک کالی»، «پائولینا چاوز» و «دمی مور» به این سریال ملحق شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور جان هم در سریال Landman

«جان هم» نقش «مونتی میلر» را ایفا خواهد کرد که لقب تایتان صنعت نفت تگزاس را دارد و رابطه شخصی و حرفه‌ای و طولانی‌اش با «تامی نوریس» (تورنتون) را به تصویر می‌کشد. یکی از دلایل محبوبیت «هم»، ایفای تقش «دان دریپر» در سریال Madmen است. پس از گذراندن هفت فصل از این سریال، او توانست جایزه «امی» را دریافت کند. همچنین او با «تینا فی» (Tina Fey)، در سریال کمدی 30 Rock همکاری کرد.

سریال Landman

اخیراً، او در فصل 5 سریال Fargo از شبکه «FX»، سریال درام فانتزی Good Omens از شبکه «آمازون» و همینطور در فصل سوم The Morning Show از اپل تی‌وی پلاس، ایفای نقش کرد. او در فیلم‌های اعتراف کن فلچ (Confess Fletch)، Top Gun: Maverik، آویشن کوهستان وحشی، ساقدوش‌ها و بیبی راننده نیز ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور جان هم در سریال Landman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *