بازیگران فیلم فرانسوی Stronger Than the Devil مشخص شدند

 آزیا ارجنتو (Asia argento) و ملویل پوپو (Melvil Poupaud) به فیلم Stronger Than the Devil که یک اثر جنایی فرانسوی است، ملحق شدند.

داستان فیلم در مورد مردی به‌نام «والنتین» است که گذشته‌ای مشکوک دارد و سعی می‌کند آن را بهبود ببخشد. او تلاش می‌کند به پسر خودش «جوزف» و دوستش «آلیس» که مدت‌ها از آن‌ها دور بوده، بازگردد. در ابتدا، این دیدار دل‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ اما به واسطه آشنایان پلید او که «جی‌پی» و «میلا» نام دارند، این ملاقات را برای «والنتین» تبدیل به یک کابوس می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Stronger Than the Devil

«گراهام گیت» درباه فیلم Stronger Than Evil گفت:

من به قدرت گیرایی سینما، توانایی آن در مواجهه با ترس‌ها، محدودیت‌ها و مرزهایمان ایمان دارم. فیلم من مطمئناً بی‌رحمانه خواهد بود؛ اما خالی از طنز نیست و به‌صورت طعنه آمیزی به پایان خواهد رسید.

این فیلم در اواخر این ماه توسط «گراهام گیت» (Graham Guit) ساخته و کارگردانی خواهد شد و انتظار می‌رود که تا پاییز کامل و تکمیل شود.

فیلم Stronger Than the Devil

از دیگر بازیگران این اثر جنایی می‌توان به «مارین واکت» (Marine Vacth)، «ناهوئل پرز بیسکایارت» (Nahuel Pérez Biscayart)، «رایکا هازاناویسیوس» (Raika Hazanavicius)، «جولیا چن» (Julia Chen) و «هارپو گیت» (Harpo Guit) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ عوامل فیلم Stronger Than the Devil چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *