تاریخ اکران فیلم Mickey 17 مشخص شد

کمپانی «برادران وارنر»، تاریخ جدیدی برای اکران فیلم Mickey 17 را اعلام کرده که همکاری مورد انتظار «بونگ جون هو» و «رابرت پتینسون» را به سال 2025 منتقل می‌کند.

این فیلم علمی تخیلی، اکنون در تاریخ 31 ژانویه 2025 (11 بهمن 1403)، پس از اینکه «برادران وارنر» تاریخ اکران فیلم را از تاریخ اکران برنامه‌ریزی شده 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) حذف کرد، اکران خواهد شد و فیلم گودزیلا ایکس کنگ: امپراتوری جدید، را دو هفته عقب انداخت. زمانی که این حرکت در ماه گذشته اعلام شد را منابعی مانند «ورایتی» اعلام کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Mickey 17 مشخص شد

تاریخ انتشار جدید فیلم میکی 17 به «بونگ جون هو» اجازه می‌دهد تا در سینمای IMAX کار خود را آغاز کند. در ماه ژانویه، استودیوها معمولاً فیلم‌های پرخرجی را اکران نمی‌کنند و بنابراین فرصتی برای دیدن آثار جدید به ویژه برنده‌های جوایز مانند «انگل» فراهم می‌شود.

در سال‌های اخیر، فیلم‌هایی همچون مگان، پسران بد برای همیشه و فرانچایز جیغ اکران شده‌اند. میکی 17 نیز در ژانویه سال آینده اکران خواهد شد، در حالی که پدینگتون در پرو و کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو، از جمله فیلم‌هایی هستند که در همین ماه به نمایش درمی‌آیند و به رقابت با این اثر می‌پردازند.

فیلم Mickey 17

میکی 17، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر «ادوارد اشتون» است که در فوریه 2022 منتشر شد. داستان این فیلم درباره یک کارمند است که به سیاره یخی «نیفهایم» اعزام می‌شود؛ اما انکار می‌کند که کلونش «میکی ۸» جایگزین او شود. بازیگرانی همچون «استیون یئون»، «تونی کولت»، «مارک رافلو» و «نایومی اکی» نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت فیلم Borderlands چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *