نام پروژه جدید یورگوس لانتیموس و اما استون Kinds of Kindness خواهد بود

«اما استون» که به تازگی برای بازی در فیلم Poor Things برنده جایزه بفتا شد، در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید یورگوس لانتیموس و همچنین آری آستر است.

همچنین، او در حال برای ایفای نقش در بازسازی فانتزی و کمدی فیلم Save the Green Planet به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» و تهیه‌کنندگی «آری استر» در حال مذاکره است. «اما استون» احتمالا ایفاگر نقشی مکمل در این فیلم دارک کمدی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید یورگوس لانتیموس و اما استون

انتظار می‌رود که فیلمبرداری این اثر تابستان سال جاری در بریتانیا و نیویورک آغاز شود. داستان این فیلم کره‌ای کالت به کارگردانی «جانگ جون هوان»، محصول سال 2003 است یک مرد جوان را نشان می‌دهد که یک بیزنسمن را که فکر می‌کند جزو حمله بیگانگان قرار گرفته را دستگیر و شکنجه می‌کند. چهارمین پروژه مشترک استون و لانتیموس، فیلم Kinds of Kindness (با عنوان قبلی AND) خواهد بود که «جسی پلمونس»، «ویلم دفو»، «مارگارت کوالی»، «جو آلوین»، «هانتر شفر»، «هانگ چائو» و «مامودو آتی» در آن حضور دارند.

فیلم جدید یورگوس لانتیموس

این فیلم یورگوس لانتیموس اواخر سال جاری میلادی اکران خواهد شد. امکان نمایش این فیلم در فستیوال کن نیز وجود دارد. جزئیات داستانی از این فیلم همچنان فاش نشده؛ اما «یورگوس لانتیموس» در خصوص این فیلم گفت:

وقایع این فیلم در زمان حال و در آمریکا روایت می‌شود. سه داستان مختلف با چهار یا پنج بازیگر که در هر داستان یک نقش را ایفا می‌کنند، بنابراین همه آن‌ها سه نقش مختلف را اجرا می‌کنند. این اثر تقریباً شبیه به ساخت سه فیلم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلمسازی یورگوس لانتیموس و همکاری‌های متعدد او با «اما استون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *